stavros Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg hadde et Nikon Coolpix 4300 som har forsvunnet. Jeg var veldig fornøyd med dette kameraet. Var spesielt glad i makroen det hadde. Kan noen anbefale et like bra eller litt bedre som jeg kan investere i? Evt hva etterfølgeren heter? Endret 28. juni 2006 av stavros Lenke til kommentar
stavros Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Forslag noen? Alle mottas med takk =) Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 De fleste kompaktkameraer i dag kan konkurrere med dette. Det er en kontinuerlig stor utvikling når det gjelder digitalkameraer. Nikon har fortsatt gode macro egenskaper, men det har mange andre også f.eks: Canon eller Fuji. Definer behovet ditt og velg ut i fra det. Beskriv hva du tar mest bilder av og hva du syntes er viktig på et kamera, så skal vi gi deg bedre råd enn du har fått så langt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du kan jo kikke på Nikon Coolpix P2 som er en direkte etterkommer av 4300. Meget godt kamera, og til under 2000 kroner er det veldig mye kamera for pengene. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Takk for dette =) Jeg har faktisk sett meg ut P2, virker som en verdig erstatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå