Gå til innhold

Brenne to dvd’er samtidig

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to dvd-brennere og har et lite brenneprosjekt (ca. 100 dvd'er) foran meg. Det hadde vært greit om det var mulig å brenne ut på begge dvd spillerene samtidig, så spørsmålet mitt er rett og slett om det er mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal være ganske enkelt å brenne ut to like kopier samtidig, men jeg vet ikke om det går an å brenne ulike "i serie" med to brennere. Altså at når den ene brenneren brenner så tar du ut en ferdigbrent plate fra den andre, setter inn en blank, velger filer som skal brennes, trykker brenn, tar ut den ferdigbrente plata fra den andre spilleren osv.

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste skikkelige brenneprogrammer har støtte for dette. (Da mener jeg ikke programmer som den innebyggete brennefunksjonen i windows eller winamp).

Nero er et eksempel som jeg vet har støttet brenning av flere plater på en gang i en årrekke. Jeg tror de aller fleste andre skikkelige brenneprogrammer også støtter det.

Lenke til kommentar
Det skal være ganske enkelt å brenne ut to like kopier samtidig, men jeg vet ikke om det går an å brenne ulike "i serie" med to brennere. Altså at når den ene brenneren brenner så tar du ut en ferdigbrent plate fra den andre, setter inn en blank, velger filer som skal brennes, trykker brenn, tar ut den ferdigbrente plata fra den andre spilleren osv.

6199073[/snapback]

Det er irriterende at Nero ikke takler dette. Når jeg skal brenne en film som jeg ønsker å ta flere sikkerhetskopier av (lager bestandig flere sikkerhetskopier av familievideoer), så må Nero rendre filmen for hver ny plate som skal brennes :thumbdown:

Så da velger jeg heller å kopiere etter at jeg har brent den første platen.

Noen som har et tips om hvordan jeg kan unngå dette? Annet program?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...