Haugli Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei, Jeg har tenkt å kjøpe en laptop, men trenger litt hjelp til å finne en "bra" en Prisantydning: 7k - 9k Lappisen må ha god batterilevetid, og greie WoW uten problemer. Noen som vet om et bra kjøp ? Lenke til kommentar
nepse86 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Bra spørsmål, dette lurer jeg også på. Om nødvendig så legg på et par lapper. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei, Jeg har tenkt å kjøpe en laptop, men trenger litt hjelp til å finne en "bra" en Prisantydning: 7k - 9k Lappisen må ha god batterilevetid, og greie WoW uten problemer. Noen som vet om et bra kjøp ? 6195083[/snapback] Hey. kjøp en dell inspiron 6400 eventuelt 9400. Har nettopp kjøpt 6400 og er kjempe fornøyd. legg til en hundrelapp og kjøp et 9 cell batteri, da får du en batterilevetid på ca. 6timer. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Denne har fått god omtale på bærbardelen av forumet. Ellers vil Dell i6400 være et godt alternativ dersom du ikke skal spille noe mer krevende en WoW. Men du vil ikke kunne kjøre alt på fult da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå