Torjus Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Siden min bugger en god del i internet explorer. Link: http://www.thinkfuzzy.net/wordpress/ I sidebaren så kommer plutselig footeren opp i IE, men alt virker perfekt i FF. Tror kanskje det er sidebar.php som det er noe galt med. Noen som greier å se noe feil her? EDIT: Etter litt testing har jeg funnet ut at det er noe galt med "kontrollpanel". Men jeg greier ikke å se hva det er? Greier noen av dere? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): <li> <h2> <?php _e('Kontrollpanel'); ?> </h2> <! -- login via sidebar !> <?php global $user_ID, $user_identity; get_currentuserinfo(); if (!$user_ID): ?> <form name="loginform" id="loginform" action="<?php echo get_settings('siteurl'); ?>/wp-login.php" method="post"> <div><label><?php _e('Username') ?> <input type="text" name="log" id="log" value="" size="14" tabindex="1" /></label> <label><?php _e('Password') ?>: <input type="password" name="pwd" id="pwd" value="" size="14" tabindex="2" /></label> <input type="submit" name="submit" id="button" value="<?php _e('Logg inn'); ?>" tabindex="3" /> <input type="hidden" name="redirect_to" value="<?php echo $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>"></div> </form> <?php else: ?> <h2><?php echo $user_identity; ?></h2> <?php wp_register(); ?> <?php wp_loginout(); ?> <?php endif; ?> <!-- - close login------- !> </li> Endret 28. mai 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Ser enda verre ut i Opera 6195367[/snapback] Hmm... Kunne du lagt inn et screenshot? Ingen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå