Gå til innhold

Brenning av filmen..

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lagd ein liten film i Studio 10 og har prøvd å brent den i Nero..

Etter å ha brent den ferdig, har eg putta den i to forskjellige DVD-spillarar uten at det fungere. Det som skjer e at det komme ein slags "vinsje-lyd".. detta skjer på begge DVD-spillarane.

Eg har prøvd å brenna den i både PAL format og NTSC format, men ingen av delane funke, og eg e klar over at det e PAL som blir brukt mest i Norge.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvifor brenner du ikkje DVDen direkte frå Studio 10? Må no vere enklare, so slepp du bruke to program.

Men om du vil bruke Nero, so er det to alternativ. Det eine er å gjere slik chills sa, å bruke Nero Vision som konverterer videoen for deg, og der du kan lage menyar om du vil.

Det andre alternativet er å lagre filmen som ei "DVD-mappe" frå Studio. Dette gjer du truleg på same stad som om du skulle brenne direkte frå Studio. (Kjenner ikkje Studio, men det er vel eit val for "Save to folder" e.l.) Denne kan då brennast i Nero Burning Room ved å velge "DVD film".

Om du lager ei vilkårleg videofil og brenner denne til ein data-DVD vil den ikkje fungere i ein vanleg DVD-spelar, då ein må ha filene i MPEG2 og med eit spesielt filsystem. Det vert det om du bruker ein av metodane eg har skildra. Og forresten, det er berre PAL som vert brukt i Noreg.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Eg vil ikkje bruka Studio 10 til å brenna.. siden eg har hatt litt problemer med det..

Men nok om det.. eg fikk det til =) etter litt om og men.. hehe

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...