Nichlas Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Noen som har fått med seg denne? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Eller denne? http://www.itavisen.no/art/1299674.html Dette er vel neppe et eksempel på god markedsføring, eller? At det går ann å være så teit er for meg vanskelig å forstå... - Judaz Lenke til kommentar
zyklopz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg var faktisk tilstede da denne hendelsen skjedde.. Denne saken er VELDIG oppskrytt.. Selgeren var kanskje litt "frekk" men det er ikke så rart da hun nekter å la ham få se på problemet!! Han stod sikkert i 20 min for å overtale henne om å få se på problemet!! Da selgeren satte i nettverkskortet fant Windows Xp det med en gang og alt funket! Snakk om wasted time! Er det rart han reagerte? Synes denne saken er helt på trynet.. Har blitt behandlet som dritt av KOMPLETT men har no ikke gått til avisen med det! Absoluttdata er i mange sine øyne den beste databutikken i norge! Hun kjerringen burde blitt saksøkt eller noe sånt for å være så dum i hodet at hun blåser noe sånt opp!! takk for meg.. -zyklopz- Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Er vel noe med at betjeningen er der for kunden....ikke omvendt. Som en i Absoluttdata sa det til itavisen: "Kundene er vårt livsgrunnlag..." Så slik oppførsel er vel mildt sagt å drite i eget reir. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 17:04, skrev zyklopz:Jeg var faktisk tilstede da denne hendelsen skjedde.. Denne saken er VELDIG oppskrytt.. Selgeren var kanskje litt "frekk" men det er ikke så rart da hun nekter å la ham få se på problemet!! Han stod sikkert i 20 min for å overtale henne om å få se på problemet!! Da selgeren satte i nettverkskortet fant Windows Xp det med en gang og alt funket! Snakk om wasted time! Er det rart han reagerte? Synes denne saken er helt på trynet.. Har blitt behandlet som dritt av KOMPLETT men har no ikke gått til avisen med det! Absoluttdata er i mange sine øyne den beste databutikken i norge! Hun kjerringen burde blitt saksøkt eller noe sånt for å være så dum i hodet at hun blåser noe sånt opp!!takk for meg..-zyklopz- En selger skal ikke baksnakke kundene sine, som det kommer fram på det opptaket. Det er en annen post her hvor man kan laste ned det selgeren sier (mp3 format). Og hadde jeg fått en sånn behandlig i en butikk ville jeg nok advart andre om det jeg hadde opplevd. Etter hva jeg har lest så hadde hun filer på maskina som hu måtte ha spesialtillatelse fra Universitetet i Bergen, for å laste ned. Nå skal ikke jeg si om du var der eller ikke, men den forklaringa di virka litt tynn. PS: På Itavisens artikel står blir det skrivd at hun ikke ville levere PC`n over helga. Hvem kan si no på det?! Trur ikke det er så mange her som hadde klart seg en helg uten PC`n :wink: Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hvorfor skulle hun levere den over helgen hvis han stod og satt det i til henne til slutt da som det framgår av zyklopz versjon? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hehe, zyklopz er vel ansatt hos Absolutt. Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 er jo ikke rent usannsynlig akkurat når man ser på meldingene :/ framstå som den du er hvis du skal uttale deg om en sak som angår DEG zyclopz, selv om jeg har en visst forståelse for denne reaksjonen. Det var tross alt en samtale mellom to kollegaer som ikke var ment på hennes ører i det hele tatt. I en hektisk hverdag hvis kunden er så vanskelig som zyclopz sier hadde gjerne jeg gjort det samme, bare for å blåse ut litt, kanskje ikke helt på samme måten. Det hadde jo bare vært mellom to kollegaer og sikkert vært raskt glemt igjen. Dette foregår nok på alle sjapper skal jeg si deg. IHVERTFALL KOMPLETT!!! [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-10-08 19:12 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg skal ikke uttale meg om denne saken, men bare si dette på et generelt grunnlag: Enhver som tror at dette er et enestående tilfelle er ignorant! Baksnakking og latterliggjøring av kunder forekommer hele tiden. Det er en måte å få ut aggresjon og stress. Det er som de sier; det du ikke vet har du ikke vondt av! Det er aldri meningen at dette skal høres av kundene (som jeg regner med var tilfelle her også). På en måte er det sunt å få det ut på denne måten, og ikke på andre måter (jeg har vært borti selgere som gjør det også nemlig). Jeg har jobbet i x antall elektro/data-butikker opp gjennom årene, og jeg vet hva jeg snakker om (og ja; jeg har gjort dette selv med kollegaer). Er glad jeg ikke jobber i butikk som selger lengere! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er egentlig litt enig med RogueFreak. Jeg har også jobbet med kunder/support og jeg vet at det kan være vanvittig irriterende når en kunde f.eks ofte tar kontakt pga. "idiotproblemer". Tror nok dette er noe som skjer nesten overalt. - Judaz - [ Denne Melding var redigert av: Judaz på 2002-10-08 21:51 ] Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ser rimelig DUM ut hu der ja, satans KVINNFOLK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå