Gå til innhold

Binding som går ut i september, kjøp i juli.mulig?

Anbefalte innlegg

Slet litt med å formulere emnetittel, men prøvde.

Har en N90 som jeg har på tvang, og mens jeg venter på FTU sin avgjørelse, så må jeg bruke den.

Problemet mitt er at jeg skal til utlandet, og telefonen er veldig vrang. Batteriet har en tendens å falle fra fult til halvfult når jeg slår av, alle ikonene i menyen falt ut osv.

(den har vært inn og ut av verksted, byttet etc det siste halvåret,så jeg har bare gitt opp å få en modell som fungerer)

hvor stor sjanse er det for at netcom lar meg videreføre activetalk abonnomentet 1 mnd før tiden, uten å måtte betale brytegebyr hvis jeg spørr veldig pent og forklarer hvorfor?

Har hatt nr hos dem siden 2001-2002.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Christian: Stor sannsynlighet for at de er behjelpelige... gå til en forhandler og de kan enkelt ta en telefon og ordne dette. Dette går så og si hver gang det er slike problemer og bare kort tid igjen av bindingen.

6195075[/snapback]

jeg utreder bare mulighetene. Skal be en forhandler ringe og undersøke. Det er snakk om en mnd før tiden. Så får håpe det går bra :) takk

Lenke til kommentar
Jeg prøvde med Telenor, der var det ikke snakk om. Det var kun en måned som gjaldt, derfor tviler jeg på om det går med deg.

6195508[/snapback]

Telenor er mye strengere enn Netcom på dette området... har hørt om dette ganske mange ganger... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...