iChristian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å bytte fra Ubuntu 5.10 til Kubuntu 5.10. (På grunn av utseendet) Hvordan gjør jeg det rent praktisk? Tenkte på å formatere den delen av disken hvor selve systemet ligger, for å få med meg minst mulig rask. Hva anbefaler dere? Jeg har viktige filer (som evolution-settings) på en annen partisjon. I KDE har jeg skjønt at der har man ikke i utgangspunktet Evolution, men Kmail (som så veldig bra ut) Er det lett å få flyttet settings over til Kmail eller er det ganske mye slit? Er det andre forskjeller jeg burde tenke på? Noe som burde gjøre at jeg ikke bytter? Finner man rythmbox også i Kubuntu? Jeg er newbee om ingen har skjønt det allerede. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du kan fint kjøre både Evolution og Rhythmbox under KDE :-) Forøvrig kan amaroK være et like godt valg om du allikevel skal kjøre KDE. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 for de som ikek har en arts som ligger å føkker opp måtte bare få det ut... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 for de som ikek har en arts som ligger å føkker opp måtte bare få det ut... 6194867[/snapback] ER ikke helt sikker på hva du prøvde å skrive her... Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Vist du har "god" plass på / apt-get install kubuntu-desktop Det er ingen grunn til å reinstalere, sålenge du ikkje har svært lite plass på hd. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er vel like greit å bytte til kubuntu dapper nå ettersom den stort sett er ferdig. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ein kan oppgradere til dapper med apt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Ein kan oppgradere til dapper med apt. 6199319[/snapback] Gikk til helvete når jeg prøvde å gå fra 5.04 til 5.10 Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Men det har blitt fikset på, og jeg kan trygt anbefale en oppdatering. Funket fint her, var litt skeptisk til dette jeg og. Men det ble en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå