MiRaCL Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Etter å ha spillt Bf2 i noen måneder nå, så har jeg lagt merke til en rekke tette ting med spillet, ting som EA/Dice rett og slett burde fixe på. Vi burde få igang en underskrifts kampanje, ellers så vil det aldri skje noen ting. Her er ihvertfall ting jeg skulle ønske det blir gjort noe med: Claymore: Idiotisk at denne dreper egne teammates, spillet er ikke realistisk, så liten vits at den gjør det, den burde heller ikke explodere når man står langt unna og det burde gå ann å disable den. At Mine: Denne burde kun explodere når man faktisk kjører over den og ikke ved siden av, er en trykk knapp mine og den exploderer ikke hvis man kjører 5meter ved siden av på ordentlig, idiotisk løsning i bf2. Alle Kjøretøy: Millitært kjøretøy er lagd for å kjøres med offroad, i bf2,hvis man tar seg en tur over terrenget,så har man omtrent ikke noe healt igjen etter et par 100meter, idiotisk. Skal man fra A til B, så hjelper det lite at man ikke har noe liv igjen når man kommer frem. Upraktisk og måtte kjøre kun på vei med tanke på fly og helikopter. En annen ting, hvordan skal et rekkverk eller et lite tre stoppe en tanks? Man kan jo kjøre ned skilt og diverse andre ting, hvor kan man da ikke kjøre ned rekkverk,trær og andre ting,som burde blir flatt som en pannekake. Fly/ Helikopter: Her burde det defineres bedre hvor mye de blir skada i forhold til hvor man treffer, en helikopter pilot hadde aldri overlevd en rakett head-on, noe man gjør i bf2. De tåler til tider også alt for mye. Artielleri: Noen ganger når man skal droppe artielleri på et omtråde,så havner jo granatene helt andre steder en der man faktisk ba om få sluppet dem, irriterende, kjedelig å være commander når det står 10 folk på samme sted, så dropper artielleriet 50 meter i en annen rettning. Siden artiellri ikke knuser bygninger,så burde man heller ikke dø av artiellri når man er inni de. Anti-Tank Kittet: Hvorfor kan ikke dette kittet ha anti-air missiler? Man hadde det i dessert combat, det at man ikke har det i bf2 gir bare fly og helikopter en stor fordel, nokk en idiotisk løsning. Er ikke alltid det er anti-air turret sak i nærheten,så da blir man bare stående å se på. Her burde kittet hatt begge typer våpen, anti-tank funker bra mot bakke kjøretøy,mens anti-air funkger dårlig mot bakke kjøretøy og omvendt. En jeep/ off-roader tåler en rakett, mens personel tåler mere, idiotisk. Sniper Kittet: Her har de undervurdert M95 sterkt, denne rifla har ganske mye mere slagkraft en de 2 andre sniper våpnene, burde vært 1shot 1 kill,uansett hvor man treffer med denne. Personlig så syns jeg m95 har for tykke streker i siktet, gjør det bare vanskelig å sikte. Burde og vært en limitering på hvor mange ganger man kan hoppe etterhverandre, håpløst å treffe folk som hopper. De burde og sette grensen for å gå opp i rank litt lavere, etter 10.000 poeng ,så tar det useriøst lang tid å komme seg oppover. Det var vel alt jeg kom på i farten, noen andre som har noen synspunkter? Og hvis det er noen som er enig i noe jeg har skrevet over og kansje har flere ting de syns er idiotisk, så kommer jeg til å sette igang en underskrifts kampanje, er sikkert bortkasta tid da ea aldri kommer til å løfte en finger,men bedre en å ikke gjøre noen ting. Endret 28. mai 2006 av miracl Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Friendly Fire Off er en fin ting.. Derfor jeg bare spiller på TV2 nå sånn at jeg nettop kan utnytte Claymore og AT-minene.. Ellers er jeg enig med deg and det med Kjøretøyene, tåler alt for lite.. Syns også at Special Forces kittet burde hatt en eller annen form for utstyr som man kunne rydde AT-miner og Claymore med.. Uansett, sånn som EA/Dice har oppført seg nå så tror jeg neppe at de gidder å endre så mye på spillet.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Såkalt "utnytting" av claymores og AT med FF off ødelegger spillet. De er ikke laget for og kunne spammes over alt. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har du instalert de nyeste patchene? Jeg vet at heliene er blitt svakere og bunnyjumpig avskaffet i dem. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Såkalt "utnytting" av claymores og AT med FF off ødelegger spillet. De er ikke laget for og kunne spammes over alt. 6194965[/snapback] Sant så sant... Claymore er jo til for å beskytte snikskytterne, å plassere dem hvor som helt i bushen blir bare helt feil, men de kan være ganske effektive hvis man vet hvor man skal plassere dem.. AT-minene syns jeg er litt annerledes, man skal jo legge dem på det stedet fienden minst forventer det, men hovedsaklig skal de jo hindre andre kjøretøy å komme inn i en base feks Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Etter å ha spillt Bf2 i noen måneder nå, så har jeg lagt merke til en rekke tette ting med spillet, ting som EA/Dice rett og slett burde fixe på.Vi burde få igang en underskrifts kampanje, ellers så vil det aldri skje noen ting. Her er ihvertfall ting jeg skulle ønske det blir gjort noe med: Claymore: Idiotisk at denne dreper egne teammates, spillet er ikke realistisk, så liten vits at den gjør det, den burde heller ikke explodere når man står langt unna og det burde gå ann å disable den. Nå er claymore spamming på enkelte servere som har FF av på Claymores og AT miner helt uutholdelig, så det er ett problem også. En bedre løsning ville være å ikke gi TK penalty på TKs på claymores, men da hadde enkelte drittsekker utnyttet det også. At Mine: Denne burde kun explodere når man faktisk kjører over den og ikke ved siden av, er en trykk knapp mine og den exploderer ikke hvis man kjører 5meter ved siden av på ordentlig, idiotisk løsning i bf2. I min erfaring sprenger de bare hvis du kjører oppå dem... Alle Kjøretøy: Millitært kjøretøy er lagd for å kjøres med offroad, i bf2,hvis man tar seg en tur over terrenget,så har man omtrent ikke noe healt igjen etter et par 100meter, idiotisk. Skal man fra A til B, så hjelper det lite at man ikke har noe liv igjen når man kommer frem. Upraktisk og måtte kjøre kun på vei med tanke på fly og helikopter. En annen ting, hvordan skal et rekkverk eller et lite tre stoppe en tanks? Man kan jo kjøre ned skilt og diverse andre ting, hvor kan man da ikke kjøre ned rekkverk,trær og andre ting,som burde blir flatt som en pannekake. Fly/ Helikopter: Her burde det defineres bedre hvor mye de blir skada i forhold til hvor man treffer, en helikopter pilot hadde aldri overlevd en rakett head-on, noe man gjør i bf2. De tåler til tider også alt for mye. Helt enig! Artielleri: Noen ganger når man skal droppe artielleri på et omtråde,så havner jo granatene helt andre steder en der man faktisk ba om få sluppet dem, irriterende, kjedelig å være commander når det står 10 folk på samme sted, så dropper artielleriet 50 meter i en annen rettning. Siden artiellri ikke knuser bygninger,så burde man heller ikke dø av artiellri når man er inni de. Atrilleri, spesiellt amerikansk artilleri (og sikkert kinesisk og arabisk for den saksskyld) er ganske unøyaktig. +-50-100 meter er ikke urealistisk. i det heletatt. Hadde det vært nordmenn derimot.. - hilsen en eks. artilleri soldat. Anti-Tank Kittet: Hvorfor kan ikke dette kittet ha anti-air missiler? Man hadde det i dessert combat, det at man ikke har det i bf2 gir bare fly og helikopter en stor fordel, nokk en idiotisk løsning. Er ikke alltid det er anti-air turret sak i nærheten,så da blir man bare stående å se på. Her burde kittet hatt begge typer våpen, anti-tank funker bra mot bakke kjøretøy,mens anti-air funkger dårlig mot bakke kjøretøy og omvendt. En jeep/ off-roader tåler en rakett, mens personel tåler mere, idiotisk. Sniper Kittet: Her har de undervurdert M24 sterkt, denne rifla har ganske mye mere slagkraft en de 2 andre sniper våpnene, burde vært 1shot 1 kill,uansett hvor man treffer med denne. Personlig så syns jeg m24 har for tykke streker i siktet, gjør det bare vanskelig å sikte. M24 bruker meg bekjent 7.62mm NATO ammo. Da burde G3 også være 1 shot, 1 kill... Sniper rifle er bra nok som den er 95& health reduction er praktisk talt 1 shot...er bare å følge opp med pistol evt... Burde og vært en limitering på hvor mange ganger man kan hoppe etterhverandre, håpløst å treffe folk som hopper. De burde og sette grensen for å gå opp i rank litt lavere, etter 10.000 poeng ,så tar det useriøst lang tid å komme seg oppover. hopping går ut over endurance nå... Rank går raskt nok i starten, så tar den tid...synes det er greit som det er egnetlig. Det var vel alt jeg kom på i farten, noen andre som har noen synspunkter? Og hvis det er noen som er enig i noe jeg har skrevet over og kansje har flere ting de syns er idiotisk, så kommer jeg til å sette igang en underskrifts kampanje, er sikkert bortkasta tid da ea aldri kommer til å løfte en finger,men bedre en å ikke gjøre noen ting. 6194706[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Desverre så skal EA/DICE drive å kødde med andre uviktige ting i patchene sine. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Sniper Kittet: Her har de undervurdert M24 sterkt, denne rifla har ganske mye mere slagkraft en de 2 andre sniper våpnene, burde vært 1shot 1 kill,uansett hvor man treffer med denne. 6194706[/snapback] Barretten har 50cal. ammo, og dermed er denne kraftigere (irl). Men når man tenker på det, så skulle jo alle våpnene vært one shot kill... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 EA skulle gjort det umogleg med knife/pistol o.l only. Visst du søkar på serverar, som f.eks knife kjem det opp mange serverar. På game-monitor.com t.d. Og når du trykker på ein av serverane er det folk med 200 poeng +- 100... Det er for dumt, synast eg, der folk får lettjente poeng, badgar og medaljar. Harwexx Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Er enig at anti tank feks kunne trengt noe anti air utstyr etc.. De stasjonære anti air er ofte unyttige da de fleste piloter vet hvor de er og tar de ut før en kan skyte. Kunne kanskje bare gjort at de ikke tålte så mange treff fra mounted mg fra hmmw etc.. Hadde vært kult hvis de hadde hatt en skademodell på heil's også,, f.eks hvis det blir truffet i bakrotoren av rakket = snurrer kraftig etc,, men at piloten kan komme seg ut. Slik det er nå,, så kommer jo nesten alltid heli's seg tilbake til repair så snart de begynner å "røyke".. En ting jeg kom på i farten, er, ang. sniperrifla barreten,,, synes ikke den burde har 1 shot 1 kill da den hadde blitt overbrukt osv.. Men den kunne kanskje ha gjort litt mer damage på heli' , fly , biler.. som tidl. sagt det er 50cal og strengt tatt anti vehicle rifle! edit: m95'n er ganske dårlig i forhold til m24 og iallefall L96A1 uansett. Så at den hadde blitt litt bedre, og fått meg til å spille på mec på shakiri (og ikke fått under 1 i tap/win ratio) hadde ikke skadet. (usa taper nesten alltid på shakiri). EDIT: argh , hadde byttet om riflene jeg også,,, hmm, trodde alltid det var omvendt :| Endret 28. mai 2006 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 M95 hadde jo delt en person i to irl da Det Christian sier med at hvis de hadde endra litt på "skademodellen" på helis osv hadde jo vært døds fett.. Anti-air hadde jo også i grund vært ganske praktisk da jeg hater de helikoptrene som driver å horer på den øya i Wake Island Men hvordan kan vi få EA/Dice til å endre om på dette egentlig? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 M95 hadde jo delt en person i to irl da Det Christian sier med at hvis de hadde endra litt på "skademodellen" på helis osv hadde jo vært døds fett.. Anti-air hadde jo også i grund vært ganske praktisk da jeg hater de helikoptrene som driver å horer på den øya i Wake Island Men hvordan kan vi få EA/Dice til å endre om på dette egentlig? 6195864[/snapback] Flytte til USA og saksøke dei, for at vi ikkje får det vi har betalt for. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 EA skulle gjort det umogleg med knife/pistol o.l only. Visst du søkar på serverar, som f.eks knife kjem det opp mange serverar.På game-monitor.com t.d. Og når du trykker på ein av serverane er det folk med 200 poeng +- 100... Det er for dumt, synast eg, der folk får lettjente poeng, badgar og medaljar. Harwexx 6195578[/snapback] Og hvem bryr seg? Får de lenger e-penis av det så kan de bare holde på. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Er enig at anti tank feks kunne trengt noe anti air utstyr etc.. De stasjonære anti air er ofte unyttige da de fleste piloter vet hvor de er og tar de ut før en kan skyte. Kunne kanskje bare gjort at de ikke tålte så mange treff fra mounted mg fra hmmw etc.. Hadde vært kult hvis de hadde hatt en skademodell på heil's også,, f.eks hvis det blir truffet i bakrotoren av rakket = snurrer kraftig etc,, men at piloten kan komme seg ut. Slik det er nå,, så kommer jo nesten alltid heli's seg tilbake til repair så snart de begynner å "røyke".. En ting jeg kom på i farten, er, ang. sniperrifla barreten,,, synes ikke den burde har 1 shot 1 kill da den hadde blitt overbrukt osv.. Men den kunne kanskje ha gjort litt mer damage på heli' , fly , biler.. som tidl. sagt det er 50cal og strengt tatt anti vehicle rifle! edit: m24'n er ganske dårlig i forhold til m95 og iallefall L96A1 uansett. Så at den hadde blitt litt bedre, og fått meg til å spille på mec på shakiri (og ikke fått under 1 i tap/win ratio) hadde ikke skadet. (usa taper nesten alltid på shakiri). 6195642[/snapback] Oi, har skrevet feil , i teksten ang sniper kittet, så har jeg hele tiden ment M95 og ikke m24 :S my bad, skal redigere innlegget nå. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 EA skulle gjort det umogleg med knife/pistol o.l only. Visst du søkar på serverar, som f.eks knife kjem det opp mange serverar.På game-monitor.com t.d. Og når du trykker på ein av serverane er det folk med 200 poeng +- 100... Det er for dumt, synast eg, der folk får lettjente poeng, badgar og medaljar. Harwexx 6195578[/snapback] Spiller mye på pistol/knife servere, genialt syns jeg , får jo flere hundre poeng pr runde, så stiger man litt kjapt i rank. Men er begrenset for hvor lenge det er morro med pistol servere, blir slitsomt i lengden. M95 hadde jo delt en person i to irl da Det Christian sier med at hvis de hadde endra litt på "skademodellen" på helis osv hadde jo vært døds fett.. Anti-air hadde jo også i grund vært ganske praktisk da jeg hater de helikoptrene som driver å horer på den øya i Wake Island Men hvordan kan vi få EA/Dice til å endre om på dette egentlig? 6195864[/snapback] Underskriftskampanje, er ingen annen måte å få de til å høre etter, krever at man har en god del underskrifter da men.. Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg synes også kravene til medaljer, badges etc. er for ubalansert. jeg ble rett og slett skuffa når jeg fikk plutselig expert knife badge og Combat Infantry Medal. Føler aldeles ikke at det er fortjent. Hvertfall ikke den expert knife badge. Men hva synes dere? Men ikke ta meg for en stat whore. Innrømmer at ejg liker badges og medaljer, en det er bare når de er fortjente. Som jeg har sagt tidligere så mister man spillgleden av det. >------Fuck PUNISH!-------< Endret 28. mai 2006 av MartinKS Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg synes også kravene til medaljer, badges etc. er for ubalansert. jeg ble rett og slett skuffa når jeg fikk plutselig expert knife badge og Combat Infantry Medal. Føler aldeles ikke at det er fortjent.Hvertfall ikke den expert knife badge. Men hva synes dere? Men ikke ta meg for en stat whore. Innrømmer at ejg liker badges og medaljer, en det er bare når de er fortjente. Som jeg har sagt tidligere så mister man spill gleden av det. >------Fuck PUNISH!-------< 6197178[/snapback] Ja, samme med meg, når dei plutseleg senkar krava så mykje at du får mykje ufortente medaljar. Eg fekk Combat Infantry Medal og Expert Knife Medal med ein gong eg byrja å spele etter patchen var installert. Ufortent synast eg. Før var krava skyhøge, men no er dei blitt for lette. Dumt synast eg. Harwexx Endret 28. mai 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg synes også kravene til medaljer, badges etc. er for ubalansert. jeg ble rett og slett skuffa når jeg fikk plutselig expert knife badge og Combat Infantry Medal. Føler aldeles ikke at det er fortjent.Hvertfall ikke den expert knife badge. Men hva synes dere? Men ikke ta meg for en stat whore. Innrømmer at ejg liker badges og medaljer, en det er bare når de er fortjente. Som jeg har sagt tidligere så mister man spill gleden av det. >------Fuck PUNISH!-------< 6197178[/snapback] Ja, samme med meg, når dei plutseleg senkar krava så mykje at du får mykje ufortente medaljar. Eg fekk Combat Infantry Medal og Expert Knife Medal. Ufortent synast eg. Før var krava skyhøge, men no er dei blitt for lette. Dumt synast eg. Harwexx 6197202[/snapback] Godt og høre at noen er enige Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hva skjer med at jeg plutselig får Infatery ribbon når jeg har hora rundt i et helikopter en hel runde? Har ikke spilt som infateri i det hele tatt Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 miracl, du kunne ikke gitt meg ipene til de serverene da ? sry for of topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå