Gå til innhold

9 stk. KT400 hovedkort testet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enry: Ja, jeg har lest testen, men jeg valgte å ikke si hvem som vant. Mange som blir irriterte når man røper på forhånd hvem som vinner. De fleste foretrekker vel å lese testen selv?

Viking99: Hvordan kan du ha lest denne testen for noen uker siden når den kom ut 7.oktober (i går) ?

Lenke til kommentar

Ok, Takk for svaret!

Hva er dine erfaringer med Asus kortethovedkortet ditt?

Har selv vurdert å kjøpe et MSI KT4 hovedkort, men er ikke helt sikker enda, da det ikke har vært noen "Skikklige" tester på hovedkortene med det nye brikkesettet til VIA.

På Tom's Hardware var det jo bare stort sett masse spesifikasjoner.

Jeg er jo mer interissert i å vite om hovedkortet er stabilt osv. enn antall Firewire porter på hovedkortet!

Lenke til kommentar

Synd abit kortet hadde gått føyken. Hadde vært gøy å se hvor det hadde havnet på statestikken. Abit har jo fordelen at de selv har utviklet chipen.

Ellers er jeg generelt lite imponert over differansen mellom 333-kortene og 400-kortene, men det er vel lite ytelse å hente på selve hovedkortet etter hvert.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 14:42, skrev Xell:

Synd abit kortet hadde gått føyken. Hadde vært gøy å se hvor det hadde havnet på statestikken. Abit har jo fordelen at de selv har utviklet chipen.

Hva mener du? At Abit har utviklet KT400 chipsettet? Det er det nok VIA som har gjort :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Xell skrev (2002-10-11 09:19):

Quote:

CFD skrev (2002-10-10 16:12):

Hva jobber du som Xell?

Utviklingsingeniør, elektro (digital)

Personlig syntes jeg Digital Elektronikk var alt for teknisk.

Tenker tilbake på De første timene Digital teknikk på VK1 og jeg ga opp allerede der.

Heldigvis så retta datateknikk og endel så jeg klarte et fint snitt.

Men hva slags arbeidsopgaver har du?

(Litt inntresannt og vite)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...