moonwalk68 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvor mangen ganger kan man egentlig levere inn en mobil for å så ha rett på en ny en? (samme problem hver gang...) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis det er samme problem og den er innenfor 2 år som er reklamasjonsretten (evt. 5 år... ingen diskusjon ) så skal den være reparert 2 ganger og 3. gangen det er samme feil har de rett til å få sjekket det ut, men da ikke retten til å reparere. Lenke til kommentar
moonwalk68 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis det er samme problem og den er innenfor 2 år som er reklamasjonsretten (evt. 5 år... ingen diskusjon ) så skal den være reparert 2 ganger og 3. gangen det er samme feil har de rett til å få sjekket det ut, men da ikke retten til å reparere. Lenke til kommentar
moonwalk68 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 beklager, men liten feilposting..meg og kjæresten min som holder på å diskutere noe over msn, så presterte jeg å limme det inn her. men takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå