acerbruker Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) jeg ville bare høre rundt om hva dere syns om vista. nå er microsoft veldig smart og sender marskinkravene til værs i henhold til mac som holder seg på ett nivå, d grafiske grensesnittet i vista er litt crapy. mac klarer og få d til og se så mye bedre ut, itilleg til at systemet ikke kaster opp. vista dærimot krever blant annet ett 3d kort for og hanskes med alle de grafiske dippeduttene. marskinvarekravene er faktisk for store, jeg skjønner ikke, 15 gb hdd plass btw. microsoft, dere har driti på draget, neste gang jeg kjøper marskin skal mac prøves, vis mac fungerer bedre er d over og ut me microsoft. og mac fungerer faktisk bedre, mac egner seg bedre til kontorbruk , videoredigering, lydredigering enn windows, grunnet at windows krasjer i ett sett, noe som er veldig irriterende. tilbake til spørsmålet, vil høre deres meniinger om vista eller i d hele tatt windows generelt hva syns dere? Endret 28. mai 2006 av acerbruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Krava er store kanskje... men jeg synes ikke de er for store... Vista kommer til å bli suksess det er jeg sikker på.... og jeg er fast bruker av windows Virker som at det er mange som har et hat mot windows... det var tross alt de som er hele grunnpilaren av operativsystem utviklere... hat kanskje skapt av media? vet ikke jeg... men jeg elsker windows... og er førnøyd og så kan dere som ikke er det bruke andre systemer på trass. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg synes atte de som uttaler seg om hva som fungerer best av operativsystemer i profesjonell sammenheng bør skrive så de fremstår som om de er mer enn tolv år gamle. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg synes atte de som uttaler seg om hva som fungerer best av operativsystemer i profesjonell sammenheng bør skrive så de fremstår som om de er mer enn tolv år gamle. 6195228[/snapback] mm.. Og ikke bruke "sms språk" Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 acerbruker, for meg ser dette ut, at du ikke er ute etter hva andre mener om vista/windows, men spytter ut en ensporede mening som du har om denne gode " mac ". lykke til med dette tullete innlegg Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg liker Windows, grunnen til all hypen rundt det er at mesteparten av verdens-pcbrukere bruker Windows. Joda, Mac ser bedre ut, men det kommer an på øyet som ser. Mer stabilt er det neppe, at mange Windows PCer krasjer i ett skyldes brukerne som propper de full av all slags dritt og masse programmer som fører med seg mye drit. På Mac skjer ikke dette siden ytterst få lager programmer for Mac, og de som gjør det gjør det ordentlig. At det fungerer bedre i de forskjellige miljøene du nevner er jo litt sant, jeg for min del kommer neppe til å skifte til Mac, de har ikke to museknapper som er en stor fordel i all slags redigering. Det at de tar 15gb HDD plass kan så være, det driter jeg i. De fleste maskiner nå til dags har over 160gb hdd, spesielt de nyere PCer. At Vista trenger eget 3D-kort er riktig, men du får flottere grafiske effekter og samtidig slipper CPUen og ta for seg alle de grafiske effektene som den må i XP og på Mac. Det vil altså gå fortere. For guds skyld, skal du skrive en sånn "Mac er mye bedre enn Windows" så vit hva du prater om, ok? Forresten, det at Vista har høye maskin krav er vel ikke noe problem? De fleste har PCer som oppfyller disse, de som ikke har det kan jo bare holde seg til XP/2000? Zappza Endret 28. mai 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg synes atte de som uttaler seg om hva som fungerer best av operativsystemer i profesjonell sammenheng bør skrive så de fremstår som om de er mer enn tolv år gamle. 6195228[/snapback] og der prøvde du veldig hardt hva ? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 og der prøvde du veldig hardt hva ? 6195840[/snapback] Vel, det jeg prøvde å få fram var at slike tråder var omtrent like interessante og nyttige som å studere navlelo. Om jeg lykkes får andre vurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå