LowBalls Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! jeg har et par spm - Hva er et fullverdig måltid? - Hva er en fullverdig frokost? - Hva er forskjellen på "langsomme" og "raske" karbohydrater? viste ikke hvor dette skulle postes, så en mod kan godt flytte det dit det hører hjemme Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 At et måltid er fullverdig, må bety at det dekker dine behov for næring, bl.a. karbohydrater, vitaminer, mineraler osv. Forskjellen på "langsomme" og "raske" karbohydrater er nok hvor fort de blir tatt opp i blodet. "Raske" karbohydrater vil gi økning i blodsukkeret raskt (druesukker og sukker/farin), mens "langsomme" vil bruke litt tid på å bli tatt opp i blodet, og gir deg dermed ikke noe eller et mindre "kick". Jeg er ingen kostholdsekspert, men jeg tror. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tror kanskje denne siden kan hjelpe deg litt på vei i allefall Ang fullverdige måltid fant jeg mest til bikkjer og valper. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dårlig forsøk på å skjule at dette faktisk er noen lekser du har fått? Husk at vi har en egen kategori for skole/leksehjelp. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 takker for svar blir nok copy and paste det ja kjehakko okey da dahl *busta* tenkte bare at ot folka kunne litt om dette =) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) dobbelpost er like gøy hver gang Endret 28. mai 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg