rsidny Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei For lenge siden mener jeg at jeg var inne på et av forumene på hardware.no hvor det kun ble diskutert de beste webshop-tilbudene. Nå er diskusjonsforumene blitt så mange så jeg lurer på om det finnes et for kun Web-tilbud? Her diskuteres det jo mest klagesaker. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 For lenge siden mener jeg at jeg var inne på et av forumene på hardware.no hvor det kun ble diskutert de beste webshop-tilbudene. Nå er diskusjonsforumene blitt så mange så jeg lurer på om det finnes et for kun Web-tilbud? Her diskuteres det jo mest klagesaker. 6194461[/snapback] Det er jo en sticky som heter "Ukens tilbud samletråd" rett over her. Den du tenkte på, kanskje? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 For lenge siden mener jeg at jeg var inne på et av forumene på hardware.no hvor det kun ble diskutert de beste webshop-tilbudene. Nå er diskusjonsforumene blitt så mange så jeg lurer på om det finnes et for kun Web-tilbud? Her diskuteres det jo mest klagesaker. 6194461[/snapback] Det er jo en sticky som heter "Ukens tilbud samletråd" rett over her. Den du tenkte på, kanskje? 6194554[/snapback] Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=186387 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå