V-by Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117879 Jeg har ett ord, Sjukt! va er det som får folk til å gjøre slikt? Etter å ha stukket jenta med kniven, skal han ha tvunget henne til å kle av seg. - Ta av deg klærne, vi skal knulle, er ordene han brukte ifølge aftonbladet.se. Etterpå stakk han jenta flere ganger, og truet med å drepe henne også. - Jeg skal drepe deg også, men jeg venter til i morgen. Da skal jeg drepe meg selv, sa han til henne. Slike folk skulle ha vert sperret inne på livstid. - Han er i dårlig psykisk form, sier hans advokat Bo Hegestam Kan da ikke være noen unnskylding for å gjøre noe slikt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Han er i dårlig psykisk form, sier hans advokat Bo Hegestam Kan da ikke være noen unnskylding for å gjøre noe slikt? 6194387[/snapback] Tja, unnskyldning, nei, forklaring, ja. Men skjønner godt han var litt ustabil med tanke på hva han vanligvis puttet i seg. Sto i avisen at han hadde for vane å blande rohypnol og alkohol + at han var flittig bruker av steroider... Blir gærn av mindre Endret 28. mai 2006 av Lomz Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Om et par år er han ute på prøve, bare vent og se! Heia "kriminalomsorgen" ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå