Sindre90 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har problemer med at nettet går treigere en det gjorde før. Før kunne jeg laste ned ting med fart på rundt 100kb/s ikke beste farten men det er noe nå går den bare i max på 30kb/s hva kan dette være grunnen til? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har du trådløst nettverk? Kan det være andre som bruker linjen din? Er du godt sikret mot virus, adware og lignende? Ta en sjekk og se om det er andre applikasjoner som benytter ressurser på nettet. Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 jeg har ikke trådløst nett bor i en blokk så det kan være at det er flere som er koblet på nettværket det vet jeg ikke men jeg er ganske sikker på at det ikke er noe mer som benytter nettværket Lenke til kommentar
Booz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Flere som er koblet på nettverket? Deler du med noen? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har du kryptert nettverket? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvordan har du sjekket at det ikke er andre applikasjoner som benytter nettverksresurser? (Kan du bruke tegnsetting når du skriver?) Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 det er ingen flere som er koblet på nettverket som jeg vet (i allefall ikke i dene leiligheten). Kryptert aner jeg ikke om jeg har gjort eller ikke. og jeg har vel ikke sjekket andre applikasjoner men jeg tror:P jeg er ikke helt inn på nettværk så ikke snakk så vansklig;) Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Konklusjon: Noen snylter mest sannsynlilg nette ditt... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Voldsomt fort du konkluderte det da. Til trådstarter: Internett tilkoblingen er direkte til din leilighet? Dvs det er ikke en internetttilkobling som er delt på hele blokken? Så lenge det bare er du som er på den internett tilkoblingen er det høyst usannsynlig at noen snylter. Jeg ville brukt ett program for å se om noe bruker internett på din maskin (feks Netlimiter), og hvis det ikke er noe som bruker båndbredde der, sjekker du hastigheten på digi.no eller itavisen.no før du ringer å hører med internett leverandøren din. Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 jeg tror det kommer ret til leiligheten men er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå