oya Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hei! Har prøvd å installere minibb på en hjemmeside (www.saltdalmikro.com). Det skal være mulig å integrere forumet ved bruk av php-include, det påstår de i hvert fall på minibb.net. Etter mye om og men har jeg klart å få en del av forumet til å funke. Link!. Det som er problemet nå er: - Innlogging: Problem løst - Utlogging: Siden stopper å laste når scriptet for utlogging lastes. - Søk: Her har jeg definert index.php?id=prat&(søkefunksjonen...). Men når jeg trykker søk, blir ikke id=prat& med i url'en. - Legg til nytt emne: Det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. - BBcode: Vil ikke fungere Jeg testet forumet først uten php-include, og alt fungerte perfekt. Alle andre funksjoner enn de over tror jeg fungerer slik det er nå. Noen som har erfaring med minibb som kan hjelpe meg litt på vei? Endret 28. mai 2006 av oya Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ang. innlogging: Har du noen form for session_start(); i toppen av index.php siden? Lenke til kommentar
oya Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Ang. innlogging: Har du noen form for session_start(); i toppen av index.php siden? 6194280[/snapback] Nei . Antar problemet ligger der ja. Tenkte ikke på det. edit: Det fungerte veldig bra , men nå oppsto et nytt problem: Får ikke logget ut Endret 28. mai 2006 av oya Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Logg ut siden, er den en egen side? I såfall må du ha det der òg.. Lenke til kommentar
oya Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Logg ut siden, er den en egen side? I såfall må du ha det der òg.. 6194966[/snapback] Alt er inkludert med php-include i index.php Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 hva skjer om du logger ut ? har du session_start(); eventuelt ob_start(); helt øverst på index.php ? Lenke til kommentar
oya Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 hva skjer om du logger ut ?har du session_start(); eventuelt ob_start(); helt øverst på index.php ? 6195979[/snapback] Har session_start() øverst på index.php ja. Når jeg trykker logg ut slutter siden og laste når den kommer til includescriptet. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hm ... Mulig å legge ut Logg ut siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå