Sonic^^ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er det mange som har dette kittet? Er det bra? Hadde vert bra om dere kunne gitt bilder http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6678 Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Er veldig fornøyd med dette settet! Anbefales!! Er masse sleeving oppi det da, mange kontakter og nok krympestrømper. Et minus er bare at det ikke er noe som helst form for manual for at brukeren skal vite hvordan han/hun bruker verktøyene da Men ellers et bra sett! Anbefales Edit: *Sorry for crappye bilder * Endret 28. mai 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Tusen takk for kjapt og informerende svar! Men jeg har 24 pins ATX kontakt, ikke 20.. Finnes det noe løsninger der? Evt. jeg kan bruke den som jeg har fra før av. (Kanskje lakke deg blå ôg) Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det følger med 1stk, 20pins og 1stk, 24 Ikke noe problem Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Det følger med 1stk, 20pins og 1stk, 24 Ikke noe problem 6194584[/snapback] Hmm.. Kan ikke se noen 24-pins jeg nei? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Men det følger med. Jeg fikk det i min pakke fra netshop.no Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Sjekk min guide her Der har jeg brukt det kitet Petter Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Nå som jeg har deg her Chase, Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal bruke ATX-utageren min Tørr ikke helt å stikke de to "pinnene" nedi, ser ut som de knekker da, Akkurat som din :!: Skal jeg bare stikke pinnene ned i kontakthulene? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du skal først se hvor de to "feste-pinnene" er. Der de står skal du dytte ATX-uttagern inn. Dytt uttagern inn hardt mens du drar ut kontakten hardt. Det er forskjellig fra hver PSU, men på min bZerk så satt de vanvittig hardt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå