Monique Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det er snart tre uker siden jeg fikk min 6280. Telefonen er svært pent behandlet. Alikavel merket jeg allerede etter litt over en ukes pent bruk at "toppen" ble løsere, slarken større, og slidemekanismen lugget litt innimellom. (ant. pga at toppen ble løsere) Snakket med butikken i går og de mente det måtte være noen skruer som hadde løsnet og at dette måtte på verksted og skrues på. Heldigvis ligger dette verkstedet ganske nært så jeg har håp om at det vil gå fort å få den tilbake i god stand. Er det andre som har merket dette problemet med sin 6280? Skal det være "nødvendig" å måtte reparere et slikt problem på en så ny mobil? Vet at jeg har gått over tiden til DOA, men synes alikavel at det er "dårlig" med slike feil på en så dyr og ny mobil. Butikken sa den så svært pent behandlet ut, helt ny og de var ikke helt sikre på om det var det som var problemet. De merket luggingen i sliden og mente det var dålig av Nokia å sende ut en hel haug halvferdige mobiler når de nå' kommer med forbedrede 6280. Noen som vet om det er mulig i hele tatt å få ny mobil i denne saken her? Ellers så har jeg har svært lite bugs og telefonen er svært behagelig, enkel og god. En meget fin mobil vil jeg si. Takker for svar Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei monique! Som ansatt i en mobiltelefonforretning kan jeg desverre ikke si at jeg er ukjent med problemet som du beskriver ovenfor. Ca. halvparten av de Nokia 6280 som vi mottok var litt "slakke" i glideleddet. Det var ikke et problem, men likevel så mye at man tydelig kunne kjenne forskjell fra de modellene som faktisk var som de skulle. Jeg kan låve deg at det er like kjedelig for forhandleren som det er for deg når Nokia leverer 6280-modeller "uferdige" på denne måten, det har du sikkert tenkt deg frem til allerede. Om du har mulighet til å få ny telefon ved en slik feil, tviler jeg på. Det befinner seg i grenseland å kalle en slik feil for en "alvorlig mangel". Selv vil jeg si at det er å ta VELDIG hardt i, selv om jeg absolutt forstår frustrasjonen til de som har vært uheldige med sin 6280. Det hersker liten tvil om at det ikke burde være slik når man kjøper en splitter ny testvinner-telefon til flere tusen kroner. Hadde det vært et low-end produkt kunne man kanskje forstått at det ikke var lagt av allverdens med tid til å designe telefonen og sette den sammen på en 100% solid måte -- men 6280 er jo på ingen måte en low-end mobiltelefon, snarere tvert imot. Selv synes jeg det er bra at du gir forhandleren en mulighet til å yte god service før du eventuelt begynner å slå deg vrang :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå