SupRnova Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Heizann. Har tenkt å kjøpe meg hjemmekino annlegg etter konfirmasjonen, Har allerede bestemt meg for forsterker og høytalere da. Så var det projektoren; Jeg lurte på om *denne* er en god projektor. Den skal for det meste vise filmer, spill og tv. Skal være i et passe stort format også da Lerret tenkte jeg faktisk at jeg skal "male" på veggen Jeg kjøper en hvit og fin maling, (matt da) og setter en fin ramme rundt. Noen erfaringer med "maling" eller denne projektoren da? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Ikke en eneste som vet? Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg kan si en ting. IKKE MAL på veggen. Alle som har kunnskaper opp Projektorer kommer til og si det samme. Lerret er mye bedre. Har selv kamerater som har gjort dette og resultatet var ikke bra. Ellers vet jeg ikke om den projektoren du la ut link til Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 kjøp deg Epson Tw600, som er en fin nybegynner PJ, og et lerret, du bør kanskje legge litt penger i lerret for det har faktisk meir å sei enn du trur.. eg bestilte meg nettopp den prosjektoren, og et 16:9 lerret, + nytt frontsett, så da blir mine evig unge Audio Pro høgtalera bak:P Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Heizann. Har tenkt å kjøpe meg hjemmekino annlegg etter konfirmasjonen, Har allerede bestemt meg for forsterker og høytalere da. Så var det projektoren; Jeg lurte på om *denne* er en god projektor. Den skal for det meste vise filmer, spill og tv. Skal være i et passe stort format også da Lerret tenkte jeg faktisk at jeg skal "male" på veggen Jeg kjøper en hvit og fin maling, (matt da) og setter en fin ramme rundt. Noen erfaringer med "maling" eller denne projektoren da? 6194021[/snapback] Det er en helt ok nybegynner projektor. Ikke mal på veggen, der vil jeg si at selv IKEA rullegardin-lerret er bedre. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er veldig lav oppløsning på den prosjektoren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå