TordO Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg holder på å sleeve min PSU (sleeve = legge strømper på kablene og slikt) Og jeg vet at de svarte kablene på 4-pins kontaktene er minus... Men gjør det noe om jeg bytter plass på de to svart kablene?? Minus er vel minus?? mvh Tord Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 det gjør ingenting om du bytter om på de to svarte. men de du ikke må bytte om på, er rød og gul på hver sin side. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 det gjør ingenting om du bytter om på de to svarte.men de du ikke må bytte om på, er rød og gul på hver sin side. 6194089[/snapback] det med å ikke bytte rød å gul vet jeg... den ene er 5vlot og den andre 12volt.. så visst du bytter dem så svir du noe... har jeg faktisk også greid... svidde en gammel harddisk... btw: vet noen om man kan fixe den harddisken?? er det mulig å bytte kretskortet?? mvh Tord Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) de fleste harddisker har et lite kretskort på innsiden også, om det har gått i stykker får du ikke til å fikse det selv (veldig lite sannsynlig i alle fall), men kretskortet som er på utsiden kan skiftes om du finner et som er identisk... har hørt om folk som har gjort det, har ikke prøvd selv... vet ikke hvordan det er med motoren da, kan jo hende den er blitt skadet, og da har du i alle fall et problem... Endret 28. mai 2006 av Dr_VingTor Lenke til kommentar
TordO Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 de fleste harddisker har et lite kretskort på innsiden også, om det har gått i stykker får du ikke til å fikse det selv (veldig lite sannsynlig i alle fall), men kretskortet som er på utsiden kan skiftes om du finner et som er identisk... har hørt om folk som har gjort det, har ikke prøvd selv... vet ikke hvordan det er med motoren da, kan jo hende den er blitt skadet, og da har du i alle fall et problem... 6195476[/snapback] men jeg har heldigvis et Militært teknisk verksted ved hjembyen min... de fikser slikt vettu.. mvh Tord Lenke til kommentar
rozon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 men jeg har heldigvis et Militært teknisk verksted ved hjembyen min... de fikser slikt vettu.. 6196884[/snapback] Tvilsomt... IBAS kan da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå