Gå til innhold

Den store w850i tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var HPM-70 hodesettet som fulgte med..

6980746[/snapback]

Hvilken farge? Sølv eller svart?

Hvordan er skyvemekanismen?

6981590[/snapback]

Hnngh måå haaa teleeffoonn snaart...

Er visstnok sendt fra cdon.com nå, men ikke registrert noe på sporingsnummeret enda. Hvor lang tid tar det til Oslo tro?

Hva mener du forresten med at de lyseffektene er en vits? Bare moro med lys da. Lyser de kraftig? Lyser de i takt med musikken? Kan man få de til å lyse når det ringer også? Hvordan er ellers kameraet?

Lenke til kommentar
Min ble sendt på torsdag 27/9, men får fortsatt ikke opp noe på sporingen. Siden det tar 3-6 dager så burde jeg jo i prinsippet se hvor den befinner seg idag, siden dette er 4.dag (når man ser bort fra helga).

Blir gal av å vente, hehe :ph34r:

6982174[/snapback]

Glem det, sjekka posten.no nå og der lå den i Oslo gitt. Da får jeg den imorgen :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Min ble sendt på torsdag 27/9, men får fortsatt ikke opp noe på sporingen. Siden det tar 3-6 dager så burde jeg jo i prinsippet se hvor den befinner seg idag, siden dette er 4.dag (når man ser bort fra helga).

Blir gal av å vente, hehe :ph34r:

6982174[/snapback]

Glem det, sjekka posten.no nå og der lå den i Oslo gitt. Da får jeg den imorgen :dribble::dribble:

6982193[/snapback]

ååå heldiggris

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe w850i når man får både mobil og mp3spiller separat for en billigere penge?

i tillegg får du jo (muligens) bedre produkter også...

og vil ikke en stor minnebrikke i mobilen gjøre den treg? (mtp. å se på bilder og lete frem sanger)

6983691[/snapback]

Hehe, ikke store mobilentuasten du altså?

Vel, hvorfor ha en mp3-spiller, en mobil og et kamera med seg på tur når du får alt i ett? Greit nok så har W850 et "ok" kamera, men du får jo 3,2 megapiksel og snart 5 megapiksler i telefonen. Så det har vel mer med at du har "alt i ett", mot "alt i sekken". Synes lyden i W-serien til SE er veldig bra, og de har kombinert alt veldig bra.

Men for all del, kjøp deg kamera, telefon og mp3-spiller, og en sekk til å ha det i :tease:

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe w850i når man får både mobil og mp3spiller separat for en billigere penge?

i tillegg får du jo (muligens) bedre produkter også...

og vil ikke en stor minnebrikke i mobilen gjøre den treg? (mtp. å se på bilder og lete frem sanger)

6983691[/snapback]

Jeg kjøper w850i først og fremst for å slippe å ha med iPodden. Begynner å bli lei av å drasse rundt på 234508 forskjellige ting i lomma, og vil heller kutte ned litt og ha det i samme enhet.

Men, telefonen ser også kul ut da :)

Det med stor minnebrikke håper jeg du tar feil med hehe

Lenke til kommentar
Hvordan i himmelens navn får man til å få det til å slutte å sende mail så fort noen har skrevet i denne tråden?

Hilsen Desperat.....

6984149[/snapback]

hahahah!

Var det ikke en som svarte på det tidligere? Se på toppen av siden så står det noe sånn "Følg med på denne tråden", se om det står noe annet for deg etter du har logget deg inn

Lenke til kommentar
Hvordan i himmelens navn får man til å få det til å slutte å sende mail så fort noen har skrevet i denne tråden?

Hilsen Desperat.....

6984149[/snapback]

hahahah!

Var det ikke en som svarte på det tidligere? Se på toppen av siden så står det noe sånn "Følg med på denne tråden", se om det står noe annet for deg etter du har logget deg inn

6984250[/snapback]

følg dette emnet står det til meg, og jeg får ikke til å forandre på det. For F....

Lenke til kommentar

De hadde bare den svarte på cdon, men synes den var kulest så gjør ingenting.. :)

Skyvemekanismen fungerer veldig fint.

Lysene blinker i takt med musikken ja, men synes ikke det blir noen bra effekt av det. Blir liksom litt tamt..

Kan hende de fungerer bedre på dance / trance..

Kameraet fungerer fint, men har ikke fått sjekket bildene på pc`n enda. At det ikke er autofokus er jo et stort minus..

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp fra cdon.com nå. Den har falt enda litt i pris, betalte 3628,- inkludert frakt, virker da som en god pris. Så får vi håpe at den ikke bruker altfor lang tid på å komme.

Et spm til dere som har kjøpt fra cdon.com Får man sporingsnummer til posten slik at man kan hente den samme dag den ankommer postkontoret?

Frode.

Lenke til kommentar
Bestilte nettopp fra cdon.com nå. Den har falt enda litt i pris, betalte 3628,- inkludert frakt, virker da som en god pris. Så får vi håpe at den ikke bruker altfor lang tid på å komme.

Et spm til dere som har kjøpt fra cdon.com Får man sporingsnummer til posten slik at man kan hente den samme dag den ankommer postkontoret?

Frode.

6985834[/snapback]

Ja får sporingsnummer, akkurat fått mitt no, føler meg som liten unge på julaften :D

Lenke til kommentar

Hilsen Desperat.....

6984149[/snapback]

hahahah!

6984250[/snapback]

følg dette emnet står det til meg, og jeg får ikke til å forandre på det. For F....

6984315[/snapback]

kontrollpanel---> abbonement/eller noe slikt og så huker du av for dette emne..

Simple as that

Lenke til kommentar

Hilsen Desperat.....

6984149[/snapback]

hahahah!

6984250[/snapback]

6984315[/snapback]

kontrollpanel---> abbonement/eller noe slikt og så huker du av for dette emne..

Simple as that

6986323[/snapback]

Står ingenting om om abbonement der.......eller noe slikt, så da var det ikke så enkelt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...