Espheims Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestilte mobilen i sverge på mandag, gleder meg helt sykt... 6955985[/snapback] Bestilte du den på nettet da og får den sendt til Norge da eller skal du hente den i Sverige? Hvilken nettside isåfall da om du får den sendt til Norge. 6956439[/snapback] http://www.more4less.se/index.php De sender.... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestilte mobilen i sverge på mandag, gleder meg helt sykt... 6955985[/snapback] Bestilte du den på nettet da og får den sendt til Norge da eller skal du hente den i Sverige? Hvilken nettside isåfall da om du får den sendt til Norge. 6956439[/snapback] http://www.more4less.se/index.php De sender.... 6956450[/snapback] Kan førstemann som får mobilen fortelle hva slags headset som følger med? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestilte mobilen i sverge på mandag, gleder meg helt sykt... 6955985[/snapback] Bestilte du den på nettet da og får den sendt til Norge da eller skal du hente den i Sverige? Hvilken nettside isåfall da om du får den sendt til Norge. 6956439[/snapback] http://www.more4less.se/index.php De sender.... 6956450[/snapback] Kan førstemann som får mobilen fortelle hva slags headset som følger med? 6956460[/snapback] Uff nå har cdon.com endret datoen "Varen er beregnet å komme på lager: 01-10-2006" Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestilte mobilen i sverge på mandag, gleder meg helt sykt... 6955985[/snapback] Bestilte du den på nettet da og får den sendt til Norge da eller skal du hente den i Sverige? Hvilken nettside isåfall da om du får den sendt til Norge. 6956439[/snapback] http://www.more4less.se/index.php De sender.... 6956450[/snapback] Kan førstemann som får mobilen fortelle hva slags headset som følger med? 6956460[/snapback] Uff nå har cdon.com endret datoen "Varen er beregnet å komme på lager: 01-10-2006" 6956801[/snapback] Ja, så det. Men jeg er usikker på om jeg har fått min i posten. Fordi det har stått "varen pakkes" siden igår tidlig, og da hadde de den på lager ifølge nettsiden sin. Er det de som er trege med å oppdatere at den er sendt ut, eller fikk jeg ikke noe denne gang siden den ennå "pakkes"? Noen som har erfaring med det fra CDON? Lenke til kommentar
Widder85 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestilte w850i fra cdon på tirsdag og fikk beskjeden "varene pakkes" helt til onsdags kvelden.. Men heldigvis er den sendt nå! Uheldigvis kommer den nok ikke før etter helgen.. Har ventet leenge på denne mobilen nå, så gleder meg noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Espheims Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan er retningstastene tro? Ser jo nesten ikke ut som de stikker opp i det hele tatt... Lenke til kommentar
Widder85 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan er retningstastene tro?Ser jo nesten ikke ut som de stikker opp i det hele tatt... 6960695[/snapback] Ifølge testen var de jo ubrukelige.. Men håper de tar grundig feil! Får bare håpe at batteri kapasiteten holder såpass at det ikke blir noe problem å bruke den som mp3 spiller.. Noen som har noen erfaringer med tidligere W-modeller?? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvordan er retningstastene tro?Ser jo nesten ikke ut som de stikker opp i det hele tatt... 6960695[/snapback] Ifølge testen var de jo ubrukelige.. Men håper de tar grundig feil! Får bare håpe at batteri kapasiteten holder såpass at det ikke blir noe problem å bruke den som mp3 spiller.. Noen som har noen erfaringer med tidligere W-modeller?? 6960777[/snapback] W850 er den første som har Walkman v2, bedre lyd, bedre og lenger spilletid er stikkordene, regn med opptil 30 timer lyttetid ved optimale forhold. Tidligre Walkman modeller holdt halvparten, og lyden var dårligre. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Mener å ha lest at batteriet varer 28 timer ved kun MP3 spilling Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bestilte w850i fra cdon på tirsdag og fikk beskjeden "varene pakkes" helt til onsdags kvelden..Men heldigvis er den sendt nå! Uheldigvis kommer den nok ikke før etter helgen.. Har ventet leenge på denne mobilen nå, så gleder meg noe sinnsykt! 6959649[/snapback] Finner du noe på pakkesporingen? Min har visst også blitt sendt, de hadde bare en forsinkelse på 1,5 dag i datasystemet. Så den ble sendt 27/9, så da kommer den vel på mandag eller tirsdag tenker jeg. Men ser du hvor pakken er? Får ikke opp noe jeg. Lenke til kommentar
Widder85 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bestilte w850i fra cdon på tirsdag og fikk beskjeden "varene pakkes" helt til onsdags kvelden..Men heldigvis er den sendt nå! Uheldigvis kommer den nok ikke før etter helgen.. Har ventet leenge på denne mobilen nå, så gleder meg noe sinnsykt! 6959649[/snapback] Finner du noe på pakkesporingen? Min har visst også blitt sendt, de hadde bare en forsinkelse på 1,5 dag i datasystemet. Så den ble sendt 27/9, så da kommer den vel på mandag eller tirsdag tenker jeg. Men ser du hvor pakken er? Får ikke opp noe jeg. 6963090[/snapback] Søkte på pakkesporingen hele tordsdagen uten å finne noe som helst, men den var registrert i oslo i dag... Så det er bare å fortsette å søke så dukker den nok opp etterhvert! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bestilte w850i fra cdon på tirsdag og fikk beskjeden "varene pakkes" helt til onsdags kvelden..Men heldigvis er den sendt nå! Uheldigvis kommer den nok ikke før etter helgen.. Har ventet leenge på denne mobilen nå, så gleder meg noe sinnsykt! 6959649[/snapback] Finner du noe på pakkesporingen? Min har visst også blitt sendt, de hadde bare en forsinkelse på 1,5 dag i datasystemet. Så den ble sendt 27/9, så da kommer den vel på mandag eller tirsdag tenker jeg. Men ser du hvor pakken er? Får ikke opp noe jeg. 6963090[/snapback] Søkte på pakkesporingen hele tordsdagen uten å finne noe som helst, men den var registrert i oslo i dag... Så det er bare å fortsette å søke så dukker den nok opp etterhvert! 6964620[/snapback] Endelig står min som Varene pakkes også. Håper det ikke tar mange dager å pakke. Husk å si fra hva slags øreplugger som følger med, da! Lenke til kommentar
Widder85 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Leste nettopp at det er HPM-70 som følger med... http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w850-en.shtml Hadde egentlig håpet det var HPM-82 som var inkludert. Noen som vet om telefonen har støtte for A2DP?? Noen nettsteder mener den har det, andre ikke... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Støtter A2DP ja. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som har fått telefonen? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 tror jeg får min om to uker ass... gleder meg som f sjøl Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 tror jeg får min om to uker ass... gleder meg som f sjøl 6979228[/snapback] Vær så snill å si at du ikke bestillte fra cdon? Jeg har nemlig bestillt derfra i kveld og hvis jeg ikke får min i neste uke så dør jeg :!: Solgte min K800i idag, likte ikke mp3 spilleren på den, men kameraet var sykt bra, kommer nok til å savne det litt, men men. Er mer viktig med musikk for min del. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 tror jeg får min om to uker ass... gleder meg som f sjøl 6979228[/snapback] Vær så snill å si at du ikke bestillte fra cdon? Jeg har nemlig bestillt derfra i kveld og hvis jeg ikke får min i neste uke så dør jeg :!: Solgte min K800i idag, likte ikke mp3 spilleren på den, men kameraet var sykt bra, kommer nok til å savne det litt, men men. Er mer viktig med musikk for min del. 6980209[/snapback] Neinei... bestiller ikke fra nettet lenger vet du, har "kontakter".. så derfor må jeg vente til de kommer ut i butikken, ikke nettbutikk Lenke til kommentar
Widder85 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fikk min w850i på lørdag!! Den ble bestilt fra cdon på tirsdag.. Digger MP3 spilleren og telefonen ellers virker veldig bra! Er uenig med amobils beskrivelse av at retningstastene var 100% ubrukelige, synes disse fungerer helt fint. Kommer derimot ofte borti Walkman tasten når jeg skal skyve opp telefonen, men håper jeg klarer å venne meg fra det.. Lyseffektene ved bruk av mp3 spilleren er en stor vits spør du meg, og kan heldigvis skrus av. Liker også den nye t9`n som kommer med forslag til neste ord. Det var HPM-70 hodesettet som fulgte med.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Wwwweeeeyyyy! Grattis til deg, den 1. med w850, heldigpiggen... nå legg ut bilder a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå