Gå til innhold

Den store w850i tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andynator:

Om ikke jeg tar helt feil, så har du klikket på en knapp øverst i tråden der det står:

Følg dette emne.

Den knappen skal ha forandret seg til meld ut av emne eller noe sånt.

Har ikke testet selv, men det bør være noe sånt tror jeg. Håper dette hjelper!

Lenke til kommentar
Okay, flott :)

Lurer på om jeg ikke kjøper meg w850 nå snart? eller lønner det seg å vente til se kommer med info om de kommende moddelene.. er ikke helt begeistrett for kamera på w850i.. :hmm:

6946636[/snapback]

Ikke regn med noe bedre kamera i en W serie enn før 07.

Hvis det er W serie du trenger og skal ha da :)

Lenke til kommentar
YESS!! FInally ble min W850 sendt fra lageret, så da får jeg den om 3-6 dager. Kundebehandleren sa jeg burde få den før helga, selv om jeg tviler. Men nå er d bare å glede seg  :dribble:  :dribble:

Oh yeah!  :cool:

6948541[/snapback]

Pris og hva slags farge har du bestilt?

:)

6948863[/snapback]

Kun svart var tilgjengelig, men vil ikke ha den hvite uansett. Men prisen ble vel ca 3800 kanskje? Så ikke på prisen, bare bestilte og betalte jeg, hehe. Så får vi håpe at den kommer rimelig kjapt og ikke bruker 3-6 dager som de skrive, hehe.

Lenke til kommentar
YESS!! FInally ble min W850 sendt fra lageret, så da får jeg den om 3-6 dager. Kundebehandleren sa jeg burde få den før helga, selv om jeg tviler. Men nå er d bare å glede seg  :dribble:  :dribble:

6948541[/snapback]

Hvor bestilte du den? Skal en tur til svergie på mandag, tror dere det er mulighet til å få prøvd en i en butikk?

;)

Lenke til kommentar

6948541[/snapback]

Hvor bestilte du den? Skal en tur til svergie på mandag, tror dere det er mulighet til å få prøvd en i en butikk?

;)

6949220[/snapback]

CDON.com er den eneste norske som har den inne, slik som jeg har fått med meg. Så kjør på :thumbup:

Lenke til kommentar

6948541[/snapback]

;)

6949220[/snapback]

CDON.com er den eneste norske som har den inne, slik som jeg har fått med meg. Så kjør på :thumbup:

6949257[/snapback]

Da har jeg bestilt også! Merkelig det der med filmtingen at de da TREKKER fra... Og frakt på 29,- ...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...