Gå til innhold

Den store w850i tråden

Anbefalte innlegg

Menyene og Walkman 2.0 spilleren så veldig kule ut. Det gjenstår å se hvor tregt det går å navigere. Liker ikke helt de navigasjonstastene, men jeg har jo ikke prøvd dem enda da. Ellers er jo denne telefonen flott!

W850i er å finne i prisguiden HER!.På MPX står det på lager 06.09.06 mens Mamox foreksempel har datoen 13.10.06, dette er da ubekreftet!

6763666[/snapback]

W850 har A2DP selvsagt.

Den menyen det er video av her, er rett og slett et theme ja, menyene er som ellers på SE sine menyer, men nettopp denne theme'et gjør det litt spesielt.

Hm, spørs om ikke jeg må sjekke ut denne modellen selv?

I hvit kanskje?

:)

6764734[/snapback]

Et theme?, kult. Kanskje det kan brukes i andre SE telefoner også, noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nok brukes i de seneste telefonen fra SE om jeg ikke tar helt feil! W550i,W810i,K800i,K610i o.s.v som har mulighet for å endre menystruktur! Spørsmålet er hvor man finner det temaet! :hmm: Det er vel kansje mest sannsynlig at dette temaet følger med telefonen!

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

Ja, det er jo avhengig av hva du legger vekt på i mobilen, skal du bruke mobilen som mp3 spiller, så er nok W850i best. Og hvos du skal bruke mobilen som kamera er N73 best, du må nok finne det ut selv, hva du egentlig treniger i en mobiltelefon ;)

Lenke til kommentar

Egentlig er jeg ikke så nøye over egenskaper til mobilene, jeg liker bare å ha ny mobil når de kommer ut, litt kult å fikle på de nye modellene. men som sagt, hvis fx w850 er 3 ganger så dårlig enn n73, så gjør jeg så klart ikke det.

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg ikke så nøye over egenskaper til mobilene, jeg liker bare å ha ny mobil når de kommer ut, litt kult å fikle på de nye modellene. men som sagt, hvis fx w850 er 3 ganger så dårlig enn n73, så gjør jeg så klart ikke det.

6769926[/snapback]

Så hvis ikke egenskapene er nøye hvordan kan du da finne ut om W850i er 3 ganger dårligere!? Du må jo sammenligne dem på en eller annen måte :whistle:

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

6769926[/snapback]

Så hvis ikke egenskapene er nøye hvordan kan du da finne ut om W850i er 3 ganger dårligere!? Du må jo sammenligne dem på en eller annen måte :whistle:

6770962[/snapback]

Prøve i butikk, f.eks elkjøp...

Lenke til kommentar
Da har altså de fleste nettbutikkene satt en langt fra riktig releasedato, 06.09.06 :(

6799700[/snapback]

Ser at alle nettbutikkene har forandret fra 6/9 til slutten av måneden nå. Men på MPX står det at den skal komme idag, ubekrefta, ennå. De er ikke like flinke til å oppdatere sidene sine alltid.

Men hvorfor er det så vanskelig å få en bekreftet dato på telefonene egentlig?

Lenke til kommentar

Så ser det ut som W850en kommer i slutten av måneden, etter det amobil skriver i sin artikkel for "septembermobilene". Så da klarer de seg akkurat innenfor rammen på 3.kvartal da. W710 og W950 kommer i oktober.

MEN, er det ikke veldig utaktisk å slippe så mange W-mobiler på en gang, eller er det det som er taktikken deres? Har liksom aldri helt skjønt meg på SE. Nå i sommer slapp de Z530, M600, K800, K610 og W300 i så og si samme måneden, så blir det stille i 3 måneder før W850, W950, W/Z710 kommer ut, evt Z610. Det må jo være "smart" av dem, selv om jeg ikke helt ser den. VIl jo heller tro å slippe ut en og en med litt mellomrom er mer genialt. Har liksom bare aldri skjønt det der helt... :innocent:

Lenke til kommentar
Det er vel forskjellige brukere de sikter til, med disse telefonene vil de nok prøve og nå så bredt så mulig.

6832333[/snapback]

Ja, det skjønner jeg, er jo ingen som kjøper alle, men hvorfor spare alle til en måned, for å så la det være stille i 2-3 måneder før neste dryss kommer. Er det jeg ikke skjønner. Men men...

Lenke til kommentar
Er det bare den svarte versjonen som kommer av W850 først, eller? Noen som vet? Og har den autofokus eller ikke? På SE sin hjemmeside står det at den ikke har, men noen sier den har fått det, og andre ikke på ulike forum.

6854353[/snapback]

De kommer sikkert med både svart og hvit samtidig. Og nei, den har ikke autofokus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...