Gå til innhold

Den store w850i tråden

Anbefalte innlegg

oppdaterte mobilen for 2 uker siden til R1GB001

Men nå har det kommet en ny versjon, R1JC002, Noen som vet hva som er nytt? Har ikke funnet noen changelog enda, så vet ikke om det er verdt det, å måtte innstallere alt av spill/programvare på nytt :p

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål til dere.

Det er den MegaBass-funksjonen. Sangene blir lavere i volum, og høyere i volum. Dette er irriterende, noen som har det slikt og?

Forresten blir enkelte sanger helt ødelagt av funksjonen. Lyder blir til bass, umulig å høre hva dem sier.

Lenke til kommentar

Noen som har skiftet menyer på sony ericsson mobiler? (snakker ikke om themes, men om flashmenyer)

se her:

Dette er riktignok ikke en w850, men en w810. Etter å ha lest litt, så må trenger man cid 49 firmware, da den nye ikke er knekket enda.

Noen som vet om noen norske forum eller lignende hvor det er skrevet en gjennomgang på norsk hvordan man gjør dette?

Masse annet snacks man kan gjøre også. Man kan skifte kamera drivere, sånn at kameraet blir mye bedre, osv osv.

Fant ikke noe her på amobil når jeg søkte..

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Noen som har skiftet menyer på sony ericsson mobiler? (snakker ikke om themes, men om flashmenyer)

se her:

Dette er riktignok ikke en w850, men en w810. Etter å ha lest litt, så må trenger man cid 49 firmware, da den nye ikke er knekket enda.

Noen som vet om noen norske forum eller lignende hvor det er skrevet en gjennomgang på norsk hvordan man gjør dette?

Masse annet snacks man kan gjøre også. Man kan skifte kamera drivere, sånn at kameraet blir mye bedre, osv osv.

Fant ikke noe her på amobil når jeg søkte..

8058218[/snapback]

Lurer på det samme...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

De høretelefonene som eg fekk med tlf spiller forskjellig volum på høgre vs. venstre. Den venstre øreklokka spiller en lavere/daffere lyd, forbanna irriterende!

Flere som har vert borti dette? Men er vel bare ein feil i mine... :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Heisan. Jeg er sen etterkommer på denne mobilen, men kjøpte den nå i helgen og er storfornøyd med den så langt.

Har bare ett spørsmål som jeg ikke har funnet tidligere i tråden:

Når det gjelder walkman avspilling, er det mulig å få menyen til å være på istedenfor å gå i sort modus etter 30 sekunder?

Lenke til kommentar
Heisan. Jeg er sen etterkommer på denne mobilen, men kjøpte den nå i helgen og er storfornøyd med den så langt.

Har bare ett spørsmål som jeg ikke har funnet tidligere i tråden:

Når det gjelder walkman avspilling, er det mulig å få menyen til å være på istedenfor å gå i sort modus etter 30 sekunder?

8886461[/snapback]

Ikke som jeg kjenner til, men hvorfor skulle du ha det? Sikkert kult de første 5 minuttene, men etter det er det jo ikke noen vits. Dessuten så stjeler det unødvendig batteri :hmm:

Ellers så vil jeg si at du har kjøpt en helt grei telefon. Jeg har selv hatt min i 6 måneder og er fortsatt fornøyd.

Jeg har ikke helt forstått hvordan jeg skal få walkman til å spille sangene i riktig rekkefølge, virker som om den ikke tar den rekkefølgen låtene har på et album... så hvis noen vet hvordan man skal gjøre det så hadde jeg satt pris på et hint om det

-betabob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...