Ohny Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå har jeg R1GB001 hvillken endringer har denne? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå har jeg R1GB001 hvillken endringer har denne? 7728217[/snapback] Det jeg har merka så langt er at lyset som lyser oransje når man spiller W-spilleren går vekk når jeg går ut av spilleren, men fortsetter å spille. Litt dumt, for syntes det var en kul funksjon, men ingen krise da. Men det er det eneste jeg har mekra hittil. Andre? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå har jeg R1GB001 hvillken endringer har denne? 7728217[/snapback] Det jeg har merka så langt er at lyset som lyser oransje når man spiller W-spilleren går vekk når jeg går ut av spilleren, men fortsetter å spille. Litt dumt, for syntes det var en kul funksjon, men ingen krise da. Men det er det eneste jeg har mekra hittil. Andre? 7728452[/snapback] Slik var den før oppdatering også.... Jeg har ikke oppdatert enda og min er slik. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jeg syns skallet på w-spilleren var teit, den hvite og orange var stygt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hva i granskauen er galt? Når jeg prøver å oppdatere via telefonen så får jeg feilmeldingen "Kan ikke oppdateringen". Jeg lastet ned Update Service programmet fra SE sine hjemmesider og installerte det. Fikk beskjed om at jeg måtte ha macromedia. Lastet det ned og trykket på .exe filen, et installasjons vindu kommet opp og driver å installere men så forsvinner vinduet. Prøver å gå inn på Update Service programmet, men får samme meldingen om at jeg mangler macromedia :dotgetit: EDIT: Måtte installere flash via (drittbrowseren) IE ja... hmrf, Endret 15. januar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Merka meg 2 andre ting etter oppdatering av software. Alle spillene mine ble ødelagte som var lagret på minnekortet, de på telefonminnet funker som de skal. (Heldigvis er det spill jeg har lastet over fra nettet så det har ikke kostet meg noe). Så merker jeg også nå når jeg bruker mitt trådløse hodesett til musikk, så forsvinner ikke det hode-ikonet som signaliserer at jeg spiller trådløs musikk etterpå, selv om bluetooth'en er av. Merkelig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 jeg syns skallet på w-spilleren var teit, den hvite og orange var stygt. 7728546[/snapback] Jeg synes det var mye finere jeg. Stilrent! Merka meg 2 andre ting etter oppdatering av software. Alle spillene mine ble ødelagte som var lagret på minnekortet, de på telefonminnet funker som de skal. (Heldigvis er det spill jeg har lastet over fra nettet så det har ikke kostet meg noe). 7733826[/snapback] Mener å ha lest om flere som har opplevd dette etter oppdatering. Så merker jeg også nå når jeg bruker mitt trådløse hodesett til musikk, så forsvinner ikke det hode-ikonet som signaliserer at jeg spiller trådløs musikk etterpå, selv om bluetooth'en er av. Merkelig. 7733826[/snapback] Jeg har også bluetooth headsett og har ikke merket det enda... (kun brukt headsettet 2 ganger etter oppdatering da) ---- Hvor kan jeg få kjøpt hvite deksler til min W850i? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 tror jeg fant ut en ny ting, videoklippene filmer automatisk i "thumbnail" modus. ganske morsomt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) tror jeg fant ut en ny ting, videoklippene filmer automatisk i "thumbnail" modus. ganske morsomt 7745983[/snapback] Stemmer. Var faktisk litt fancy EDIT: Har litt problemer med headsett ikonet når jeg bruker bluetooth headsettet mitt. Etter å ha slått av headsett og bluetooth så vises ikonet av og til selv om alt er av. Var ikke slik før. I går så klikket mobilen sånn VELDIG for første gang... etter oppdatering av firmware. Den restartet seg om og om igjen hele tiden, måtte ta ut batteriet for at den skulle slutte Endret 18. januar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 noen som vet om det snart blir mulig å laste ned msn til w850i? Lenke til kommentar
myers Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kan hende du finner ut noe her. http://www.amobil.no/artikkel/mobil-progra...a_mobilen/34228 Vet ikke om det funker på w850i Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 jeg bruker Mig33 på w850, og den funker som f lissom... noen ganger tar det litt tid å logge seg inn. men helt chun Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg bruker eMSN. Funker fett det. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg bruker Mig33 på w850, og den funker som f lissom... noen ganger tar det litt tid å logge seg inn. men helt chun 7785479[/snapback] Noen som får tastet inn den valideringskoden for Mig33? Alle koder jeg får tilsendt på SMS begynner med tallet 0. Men det er ikke mulig å skrive inn 0 som første tall på min W850i... kan skrive inn 0, men 0'en forsvinner med en gang jeg skal skrive inn neste tall i koden. Genialt... Så da får jeg aldri regga programmet. (Det funker jo likevel, men jævli irriterende...) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Oppdaterte firmware'n nå, og alle programmene og spillene fungerer fremdeles! Men før jeg oppgraderte firmware'n tok jeg ut minnekortet, samt jeg oppgraderte ved hjelp av kabelen og ikke over mobilnettet, om noe av dette skulle spille inn, da jeg har sett mange som har måttet innstallere alt på nytt etterpå. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. jeg kjøpte telefonen for en uke siden og jeg har et spørsmål: det bakrunnslyset varier veldig i forhold til hvordan jeg holder telefonen i forhold til lyset osv, går det ann å skru av dette? veldig irriterende. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 tror ikke det er mulig å skru av det nei. syns det er veldig praktisk jeg. Lenke til kommentar
tine89 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hei Alle snakker om oppdatering av firmware'n. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Duppsa Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=21839&esi=true Installeringsinstruksjoner 1. Last ned filen til skrivebordet på PCen. 2. Kjør filen du lastet ned og følg instruksjonene på skjermen. Merk! Hvis du bruker bordstativ DSS-25, går du til trinn 6) 3. Hvis du bruker DCU-60 USB-kabel vil installering av USB-flashdriveren starte automatisk når du kjører programmet. 4. Veiviseren Ny maskinvare funnet starter. Følg instruksjonene for å installere USB-flashdriveren. 5. Start oppdateringstjenesten på nytt etter installeringen. 6. Start datamaskinen på nytt når installeringen er ferdig. Endret 23. februar 2007 av Duppsa Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Btw. Ny oppdatering ute nå. Alle må fortelle o de finner noe nytt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå