voluz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har et spm til dere andre som har telfen - hvordan bytter man mellom T9 ord uten å trykke opp eller ned på d-padden ? 6996360[/snapback] Er vel generelt umulig på Sony Ericsson telefoner det? MÅ vel bruke "pilene" (her: pad'n) for å skifte ord. Egentlig latterlig da dette tar MYE tid i forhold til å bare trykke på *-tasten som man f.eks. gjør på Nokia... Eller har noen funnet ut om det er mulig å endre ord på annen måte? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Men så er det jo sånn at man skal nyte hvert eneste sekund man trykker på en SE, imotsetning til Nokia Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Prøvd å google litt, men komme bare fram til engelske forum.. Lurer litt på om det finnes et på norsk eller annet nordisk språk? Ikke det at jeg har problemer med engelsk, husker bare da jeg fikk min T610 at det var et forum på Norsk, Svensk og Dansk der man kunne spørre om diverse ting og lese andres meninger osv.. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har noen fått "fjernkontroll"-programet som er innebygd i telefonen til å virke? Får koblet meg opp til PC'en, men når jeg trykker står det bare "Kobler til fjernkontroll", men ingen ting skjer. Av og til henger alt seg opp, "Kobler til fjernkontroll" kommer ikke vekk og jeg må slå mobilen av... En bug? Når kommer firmware oppdateringer sånn ca.? Ofte? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Svogern har kjøpt seg W850i og irriterer seg grønn over at man ikke kan slide inn tastene for å avslutte en samtale og at ikke man kan slide inn for å gå til dash og automatisk slå på tastelås hvorhen man er i menyene. Er dette en instilling eller er det bare sånn? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Svogern har kjøpt seg W850i og irriterer seg grønn over at man ikke kan slide inn tastene for å avslutte en samtale og at ikke man kan slide inn for å gå til dash og automatisk slå på tastelås hvorhen man er i menyene. Er dette en instilling eller er det bare sånn? 7628187[/snapback] Hehe.... har tenkt på det samme. Er litt "både og" at den ikke går automatisk i "dash" og keylock når man slider igjen. Av og til trenger man ikke nummertastene, og da er det fint å slide igjen og fortsatt være der man holdt på på telefonen... Mens andre ganger vil man bare kjapt komme ut av alt og keylock'e ved å slide igjen. Har ikke funnet noen innstilling hvor man kan sette innstillinger på slider'n. Eneste jeg har funnet er at man kan besvare samtaler ved å slide opp telefonen. Mulig det ligger en eller annen plass, men... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvilket oprativsystem er det på disse mobilene? Trenger å vite så jeg kan få tak i navigasjons program ^^ Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvilket oprativsystem er det på disse mobilene? Trenger å vite så jeg kan få tak i navigasjons program ^^ 7635792[/snapback] Får ikke noe navigasjonsprogram til denne nei.... med mindre du finner et Java navigasjonsprogram da. Men da er det jo også uten betydning hvilket OS telefonen har. Men det er et properitært OS i W850i da - som i de andre SE-telefonene. (Med unntak av Symbian-telefonene deres, noe W850i ikke er.) Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har noen fått "fjernkontroll"-programet som er innebygd i telefonen til å virke? Får koblet meg opp til PC'en, men når jeg trykker står det bare "Kobler til fjernkontroll", men ingen ting skjer. Av og til henger alt seg opp, "Kobler til fjernkontroll" kommer ikke vekk og jeg må slå mobilen av... En bug? Når kommer firmware oppdateringer sånn ca.? Ofte? 7619863[/snapback] Har noen tenkt å svare meg? Og vet noen om en side med kule themes? Ikke de vanlige menyene, men de nye, som f.eks. de som var med: Orange Bubbles og Female Line (som er digg, bortsett fra fargen ^^). Og dere som klager på slide-tastelåsen-der-og-da-eller-noe-sånt: Jeg synes Sony Ericssons måte er digg . Passer meg utmerket å ikke gå til standy-modus og å slå på tastelås uansett hvor du er. Håper de ikke forandrer det, men heller legger til instillingsvalg om de skal. Forresten er alt jeg har sett av instillinger om sliden at du kan velge om du vil svare et anrop ved å slide opp eller ikke. Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg kjøpte sony ericsson w850i for et par dager og er hittil godt fornøyd. men det er noen spørsmål/problemer jeg har angående telefonen. Helt siden jeg fikk den har det vært et dødt pixel på skjermen, er ikke veldig stort, men kan være ganske irriterende iblant. finnes det noen måte å fikse det på? om det ikke er det og den må til reprasjon gjelder vel garantien for slike ting siden det var sånn fra jeg fikk mobilen? så er det et spørsmål til. Når jeg spiller sanger med walkmanen vises det en firkant med en platespiller inni der det ser ut til at det er meningen at det skal være et bilde av coveret. jeg vet det er mulig med bilder av platecoverene når man spiller av sanger i w950i. så jeg lurer på om det er mulig med w850i og isåfall hvordan man gjør det ? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når jeg spiller sanger med walkmanen vises det en firkant med en platespiller inni der det ser ut til at det er meningen at det skal være et bilde av coveret. jeg vet det er mulig med bilder av platecoverene når man spiller av sanger i w950i. så jeg lurer på om det er mulig med w850i og isåfall hvordan man gjør det ? 7697510[/snapback] ja, den hvite firkanten er for å legge albumcover til på sangen. Dette kan blant annet gjøres via itunes. Legg sangen i itunes og last ned et bilde fra nettet som du vil ha til sangen og dra den over i vinduet slik at den blir lagret på den sangen i itunes. Når du da overfører sangen til telefonen vil da bildet komme opp i den firkanten. Merk: Itunes laster nå ned automatisk albumbilder om du har rett artist, album og sang, men det er ikke mange av disse bildene som kommer opp på telefonen, man må da gå inn på instillinger/valg og fjerne albumbildet og legge det fysisk inn slik jeg skrev ovenfor). Ble det forståelig? Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) takk for svar tror jeg skjønte hva du skrev jeg sendte telefonen inn til reprasjon for pixelfeilen (like greit når jeg får det på garantien) men skal prøve det ut med en gang den kommer tilbake Endret 12. januar 2007 av hendrix2 Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det har kommet en ny oppdatering av programvaren. Hva har dere oppdaget som er nytt? Jeg har hittil ppdaget at Walkman-spilleren har blitt bedre. Man kan skifte skall (utsene) mellom det som var fra før, hvit/grå og en oransje. Også har jeg merket at når man spiller musikk utenom Walkman-spilleren, blir tastene røde. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det har kommet en ny oppdatering av programvaren. Hva har dere oppdaget som er nytt? Mekrelig, prøver å oppgradere min. Den finner softwaren og gjør den klar til å laste den inn, så står det "laster 0%" lenge og så går den bare til startsiden igjen for softwareoppdateringen. Dette skjer igjen og igjen, og når jeg da kommer videre til da den liksom skal oppdatere sier den at jeg "allerede har den nyeste softwaren". Men det har jeg jo ikke siden jeg fikk beskjed første gang at den skulle begynne å laste inn en ny en. Merkelig ass... Hvilken software fikk du nå da? Jeg har R1ED001 (Sjekk det vet å trykke piltaster og stjerne: >*<<*<*) Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Måtte oppdatere via PC'en, jeg. Kom et eller annet med enhetsbehandling som jeg ikke skjønner bæret av ved mobiloppdatering, så gjorde det på PC. Skjønte ikke hva jeg skulle gå innpå etter stjerne, piltaste greiene... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor i helv... er "mute"-knappen på W850i? D.v.s. den knappen man trykker på for å kverke ringelyden, men likevel IKKE sende opptattsignal til innringer. Eneste valgene jeg har nå er enten å ta telefonen eller trykke på "Avvis" og sende opptattsignal (og sende innringer til Mobilsvar). Svært ofte jeg vil kverke lyden uten at innringer skal vite at jeg har latt være å ta telefonen... Noen løsning? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 trykk på stjerne mens det ringer Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor i helv... er "mute"-knappen på W850i? D.v.s. den knappen man trykker på for å kverke ringelyden, men likevel IKKE sende opptattsignal til innringer. Eneste valgene jeg har nå er enten å ta telefonen eller trykke på "Avvis" og sende opptattsignal (og sende innringer til Mobilsvar). Svært ofte jeg vil kverke lyden uten at innringer skal vite at jeg har latt være å ta telefonen... Noen løsning? 7724718[/snapback] Ja, og det er såre enkelt. Du trykket på volumknappen på siden av telefonen Lenke til kommentar
voluz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ah... genialt! Overrasket meg at det ikke skulle være mulig ja. :!: Jaja, skulle jeg liksom skjønt dette? Eller burde jeg for en gangs skyld lest manualen eller noe...? Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det har kommet en ny oppdatering av programvaren. Hva har dere oppdaget som er nytt? Hvilken software fikk du nå da? Jeg har R1ED001 (Sjekk det vet å trykke piltaster og stjerne: >*<<*<*) 7720260[/snapback] Idag funka det, så da var det vel SE sine nettsider som var nede. Nå har jeg R1G001 Skal bli spennende å se om det er noen forbedringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå