wæng Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hvor får man kjøpt mobilen i hvit? elelr når kommer den hvite utgaven ut, noen som vet? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har Telenor og Mobil Back Up her? Telenor har ennå ikke sluppet dette til W850, men opplyser at W800, W810 og K800 sitt Back Up oppsett skal funke, men det gjør det ikke på min. Den står bare og søker og søker uten at noe skjer. Andre som har dette problemet, eller får dere det til å funke? Takk for svar! Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Et spørsmål til de som allerede har kjøpt den - kan man skru av disco lysene når man spiller av mp3? Lenke til kommentar
Betabob Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Et spørsmål til de som allerede har kjøpt den - kan man skru av disco lysene når man spiller av mp3? 7242203[/snapback] Discolysene kan slås av, da lyser den bare konstant en liten stund når man starter å spille og så slår det seg av. Jeg har selv et spørsmål, er det noen som har fått rss leseren til å fungerer bra? Jeg synes den er et herk! Browseren synes jeg heller ikke er helt bra. Er det noen som har prøvd andre browsere (Opera el)? -betabob- Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 går det ann å la discolysene lyse hele tiden? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Heisann! Fikk meg w850i for noen uker siden, med chess knock-out. Men har fremdeles ikke fått mms til å fungere. Noen som har noen idé om hva som kan være galt? Prøvd å gjenopprette innstillingene som fulgte med, de fra chess.no, de fra sonyericsson.no og nå siste de fra amobil. Hjelp! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Heisann! Fikk meg w850i for noen uker siden, med chess knock-out. Men har fremdeles ikke fått mms til å fungere. Noen som har noen idé om hva som kan være galt? Prøvd å gjenopprette innstillingene som fulgte med, de fra chess.no, de fra sonyericsson.no og nå siste de fra amobil. Hjelp! 7253734[/snapback] du kan kjøre direkte oppdatering fra mobilen. nå husker jeg ikke hvor du skal inn, men regner med du må inn på Instillinger, så oppdaterings... (noe sånt noe) Lenke til kommentar
Silms Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei hei. Vurderer å skaffe meg denne, men er usikker pga mye kritikk på knappene. Har nonstop abb. og skriver meldinger hele tiden, orker ikke ha noe som det blir slitsomt/irriterende å skrive på... Noen som kan forklare litt nærmere hva som er vanskelig? Og hvordan fungerer navigeringsknappen? Er det slitsomt å bytte ord når det er så langt opp? Har sett noen sier man blir fort vant. Håper det! Virker fantastisk ellers. Overbevis meg pls. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Navigeringsknappen er litt hard. Jeg har hatt telefonen i 1 mnd og greier ikke tilpasse meg. Hva det angår sms delen kan jeg konkludere med at telefonen ikke reagerer noen ganger. Altså, hvis jeg skal ha frem ordet "deg" så reagerer telefonen med "ddg". Og ja, jeg trykker riktig. Dette er et av mange eksempler. Jeg har T9 avslått hvis det er noen som lurer på det. En annen ting med navigeringstastene er knappen til å trykke opp med, forveksler ofte med walkman knappen. Har irritert meg grønn noen ganger, men ellers er telefonen knall. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei hei. Vurderer å skaffe meg denne, men er usikker pga mye kritikk på knappene. Har nonstop abb. og skriver meldinger hele tiden, orker ikke ha noe som det blir slitsomt/irriterende å skrive på... Noen som kan forklare litt nærmere hva som er vanskelig? Og hvordan fungerer navigeringsknappen? Er det slitsomt å bytte ord når det er så langt opp? Har sett noen sier man blir fort vant. Håper det! Virker fantastisk ellers. Overbevis meg pls. 7277826[/snapback] Har ikke noe å utsette på telefonen og har hatt den siden den kom. Pad'en er litt hard, men bedre med en litt hard enn en joystick som blir slarkete og dårlig med tid. Synes den er genial. Har også Non Stop og opplever ingen problemer med å skrive eller bruke den. Så tror ikke du skal frykte noe. Jeg tror grunnen til at alle er så redd for denne pad'en er fordi mobiltesterene forventer perfeksjonisme på alt, og derfor blir folk redde for å prøve noe som ikke har blitt helt godt mottatt. Var skeptisk selv da jeg skulle få den, men etter å ha brukt den bare noen minutt fatta jeg ikke hva alle dreiv å kritiserte den for. Men er du i tvil får du gå innom en butikk å prøve å trykke litt på den og se hva akkurat DU synes, men jeg skjønner ikke hva som folk synes er galt. I love it! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som vet om man kan endre bakgrunnsbildet og få det på hele skjermen? Når jeg legger velger et bilde osm bakgrunnsbilde så vil ikke den øverste og underste linja vise bildet, den bare kutter. "Øverst" mener jeg der man har batteriikon, 3G-dekning og gsm-dekning, og "under" mener jeg der man har "anrop" og "meny". Mener at dette funka helt fint på K750, W900 og S700 da jeg hadde disse. Tips noen? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du riktig oppløsningen på bildet da? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du riktig oppløsningen på bildet da? 7286258[/snapback] Det er nå et bilde jeg har tatt med telefonen da. Men rett oppløsning eller ei, den burde jo uansett ha dekket hele bilde da, burde den ikke? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 er det ikke slik når du velger et bilde som bakgrunn, så får du alternativ "standard" og "maximal" ? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 er det ikke slik når du velger et bilde som bakgrunn, så får du alternativ "standard" og "maximal" ? 7287858[/snapback] Jupp, velger jeg standard blir bildet ganske lite som bakgrunn, velger jeg maksimalt kommer den på hele bortsett fra helt øverst og nederst, som jeg beskrev lengre opp Lenke til kommentar
wæng Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som vet om man kan endre bakgrunnsbildet og få det på hele skjermen? Når jeg legger velger et bilde osm bakgrunnsbilde så vil ikke den øverste og underste linja vise bildet, den bare kutter. "Øverst" mener jeg der man har batteriikon, 3G-dekning og gsm-dekning, og "under" mener jeg der man har "anrop" og "meny". Mener at dette funka helt fint på K750, W900 og S700 da jeg hadde disse. Tips noen? 7286187[/snapback] bytt tema. på enkelte temaer er det slik at du får den svarte linjen øverst og nederst.. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Noen som vet om det er mulig å få tak iden hvite versjoen av W850 med norske menyer eller? Evt når den kommer til landet? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Noen som vet om det er mulig å få tak iden hvite versjoen av W850 med norske menyer eller? Evt når den kommer til landet? 7322520[/snapback] Ikke på denne siden av Jul dessverre. Er selv på jakt etter denne. Lenke til kommentar
Ole Skoglund Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fikk w850i for en uke siden og har overført noen filmer på den fra dataen via programmet som følger med i cd-en. Det som er litt stress er at jeg ikke kan spille av disse filmene bare sende dem! filmene er i avi format og har "distribusjon: ubegrenset". Jeg skjønner ingenting så hvis noen av dere glupinger her på forumet kan hjelpe meg, vil jeg være veldig taknemlig Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har byttet til hvite deksler nå, må si telefonen ble endel tøffere gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå