Ohny Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan man kan klare å sette på tastelås uten å glide frem og tilbake? Altså at man setter på tastelåsen når man ikke har fremme selve tastaturet? Jeg regner med at når man kan låse opp uten å åpne, så kan må også låse med å åpne. -bb- 7103169[/snapback] Du trykker på AV/PÅ knappen, der kan du også velge stille-modus, og profiler 7105692[/snapback] Så du sier at man bruker AV/PÅ til å slå av eller på tastelåsen? Hva med slidingen, da? Blir teit å bli spurt om man vil ha den på hver gang man tar opp tastaturet... Av og til vil man bare ringe å slide opp tastaturet igjen. 7105748[/snapback] Jeg mener AV/PÅ knappen, den knappen på toppen av moben Lenke til kommentar
Sverren Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Slarken på telefonen er ikke enorm, men den beveger seg slik at det blir en sprekk på 1-2mm. Ganske irriterende, etter min mening. Når man skriver merker man også at delen med displayet "vipper" litt. Dette høres kanskje ikke så mye ut, men jeg tenker automatisk på noe dritt fra Brio hver gang jeg ser det. Altså lite bra. Ingen andre som har dette problemet/tendenser? 7100308[/snapback] Når eg fikk min w850i var det ingen slark, føltes som super kvalitet. Men nå etter noen ukers bruk merker jeg slark sidelengs, ca 1 mm når slideren eg lukka. Men føler fortsatt at dette er noe eg kan leve med, så lenge det ikkje blir verre etter nye ukers bruk. Den vippingen du snakker om er vel heller minimal, men den er der. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan man kan klare å sette på tastelås uten å glide frem og tilbake? Altså at man setter på tastelåsen når man ikke har fremme selve tastaturet? Jeg regner med at når man kan låse opp uten å åpne, så kan må også låse med å åpne. -bb- 7103169[/snapback] Du trykker på AV/PÅ knappen, der kan du også velge stille-modus, og profiler 7105692[/snapback] Så du sier at man bruker AV/PÅ til å slå av eller på tastelåsen? Hva med slidingen, da? Blir teit å bli spurt om man vil ha den på hver gang man tar opp tastaturet... Av og til vil man bare ringe å slide opp tastaturet igjen. 7105748[/snapback] Jeg mener AV/PÅ knappen, den knappen på toppen av moben 7106760[/snapback] Jo. Jeg skjønte det. AV/PÅ-knappen brukes til å fjerne/slå på tastelås... Det jeg lurte på var hvordan det fungerte med låsen når man slide opp/ned tastaturet. Men kan noen si meg hva "slark" er? Lenke til kommentar
cfsa2 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Slark vil si at den øverste delen av telefonen som du dytter opp, ikke sitter helt fast. Altså den vipper litt. Vet ikke om det der hjalp noe, men må stikke.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Var det bare jeg som synest den hvite så fancu ut, men litt feminin med gullkantene? Noen som har bilder av telefonen i hvit slik de har satt den akkurat nå? Og det ser så himla stygt ut med den svarte layouten, men det må jo være herligt med den blåe layouten på den hvite telefonen Lenke til kommentar
Onlyme88 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Dere som har mobilen! Hva synes dere om bildekvaliteten?? Og, hvor mange sanger kan dere få plass til?? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Dere som har mobilen! Hva synes dere om bildekvaliteten?? Og, hvor mange sanger kan dere få plass til?? 7120484[/snapback] Det står nå allerede på en av de foregående sidene, men kan sikkert gjennta. Ifølge SE sin side er det plass til opptil 1000 sanger, kommer an på størrelsen. Men ca 500 sanger er vel kanskje et mer reelt tall om du ikke er ekspert på å konvertere og gjøre mp3'ene minst mulig (og på bekostning av lyd). Kameraet er "helt ok". Det har ikke autofokus eller blitz, så om du skal ta klare bilder så sliter du vel litt. Men jeg synes d er ok, tar ikke så mye bilder uansett. Man får heller ikke i pose og i sekk i W-serien (altså 3 kamera og Walkman2). Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Dere som har mobilen! Hva synes dere om bildekvaliteten?? Og, hvor mange sanger kan dere få plass til?? 7120484[/snapback] Ifølge SE sin side er det plass til opptil 1000 sanger, kommer an på størrelsen. Men ca 500 sanger er vel kanskje et mer reelt tall om du ikke er ekspert på å konvertere og gjøre mp3'ene minst mulig (og på bekostning av lyd). 7124032[/snapback] Litt feil det der, da... 1000 sanger er vel å overdrive. 500 er vel også det. Du har 1 GB, en vanlig MP3-fil ligger litt over 3 MB. Det vil si at du har plass til rundt 300 sanger. Utvider du til 4 GB minnekort, kan du vel få rundt 1200 sanger. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Dere som har mobilen! Hva synes dere om bildekvaliteten?? Og, hvor mange sanger kan dere få plass til?? 7120484[/snapback] Ifølge SE sin side er det plass til opptil 1000 sanger, kommer an på størrelsen. Men ca 500 sanger er vel kanskje et mer reelt tall om du ikke er ekspert på å konvertere og gjøre mp3'ene minst mulig (og på bekostning av lyd). 7124032[/snapback] Litt feil det der, da... 1000 sanger er vel å overdrive. 500 er vel også det. Du har 1 GB, en vanlig MP3-fil ligger litt over 3 MB. Det vil si at du har plass til rundt 300 sanger. Utvider du til 4 GB minnekort, kan du vel få rundt 1200 sanger. 7124242[/snapback] Jeg siterer nå bare Sony Ericsson på deres hjemmeside: "Plass til musikk Med W850i har du plass til alle favorittsangene. Du kan lagre opptil 1000* sanger på Memory Stick PRO Duo™ på 1 GB som følger med i pakken. * Antall sanger er basert på forutsetningen at sangene er i eAAC+-format (ca. 1 MB per sang)." Jeg har et 4 GB kort nå, men jeg hadde nå ca 1200 sanger på mitt 2 GB kort, så det har nå bare med hvor små man konverterer dem. Så det så Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har fylt opp med rundt 500 sanger på et 1GB-minnekort i eAAC+-formatet ved å bruke 64 kbit's kvalitet (mesteparten er konvert fra FLAC-filer eller direkte cd-rip) og kan ikke si annet enn at lydkvaliteten er mer enn godkjent for bruk med min K800i. Merker ikke særlig forskjell fra mp3 i 128 kbit's kvalitet. Er ikke av den audiofile sorten og bruker HPM-82 handsfree og A2DP-handsfree. Hører på musikk når jeg går langs bilvei eller i bymiljø og da er det uansett ikke mulighet for den store hifi-opplevelsen.. Lenke til kommentar
skogsaas Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 YESS! der fikk jeg endelig kjøpt min W850:D sinnsykt fet telefon;) Navigasjonsknappene var litt ekle de første 5 minuttene, etter det gikk alt som en deilig drøm:D Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har prøvd å sjekke litt rundtom men jeg fant ingenting. Hva operativ system er d på denne telefonen? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har prøvd å sjekke litt rundtom men jeg fant ingenting. Hva operativ system er d på denne telefonen? 7160002[/snapback] Sony Ericsson sitt propetiære system som ikke det er mulig å utvikle annen programvare til enn java. Kan ikke sammenlignes med Symbian, Windows Mobile osv.. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det ikke mulig å sette på passord på meldinger osv?? på min d500 kunne man sette på passord for å komme seg inn på sms, mms, bilder, videoer osv.. Noen som vet? For unngå Kåre Conradi hendelsen Samt en ting jeg lurer på, Hva er den hvite gjennomsiktige "knappen" eller hva det nå er på toppen av mobilen? Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Samt en ting jeg lurer på, Hva er den hvite gjennomsiktige "knappen" eller hva det nå er på toppen av mobilen? 7165608[/snapback] Tror du snakker om den infrarøde porten, men er ikke helt sikker. Er det noen her som har skaffet den hvite utgaven, eller? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Samt en ting jeg lurer på, Hva er den hvite gjennomsiktige "knappen" eller hva det nå er på toppen av mobilen? 7165608[/snapback] Tror du snakker om den infrarøde porten, men er ikke helt sikker. Nei, den er på det nedre hjørnet på mobilen... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Samt en ting jeg lurer på, Hva er den hvite gjennomsiktige "knappen" eller hva det nå er på toppen av mobilen? 7165608[/snapback] Tror du snakker om den infrarøde porten, men er ikke helt sikker. Nei, den er på det nedre hjørnet på mobilen... 7170330[/snapback] kan du vise det med bilde? Endret 28. oktober 2006 av Ohny Lenke til kommentar
basip Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det ikke mulig å sette på passord på meldinger osv?? på min d500 kunne man sette på passord for å komme seg inn på sms, mms, bilder, videoer osv.. Noen som vet? For unngå Kåre Conradi hendelsen Samt en ting jeg lurer på, Hva er den hvite gjennomsiktige "knappen" eller hva det nå er på toppen av mobilen? 7165608[/snapback] Den "knappen" er en lyssensor som bestemmer hvor serkt bakgrunnslyset og taste-belysningen skal være. Hjelper på med å spare støm Hold fingeren din over den når du sitter i stua, eller pek den mot PC skjermen din i et litt mørkt rom så skjønner du hvordan den virker. Knall mobil forresten, veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvordan er det med videoavspilling på denne? Bedre kvalitet enn W800i? Savner Symbian-telefon der man kunne spille av i *bra* kvalitet - avspillingen på W800i er jo elendig. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan er det med videoavspilling på denne? Bedre kvalitet enn W800i? Savner Symbian-telefon der man kunne spille av i *bra* kvalitet - avspillingen på W800i er jo elendig. 7178272[/snapback] ekke så bra den her heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå