Ohny Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Koster det noe spenn når man sender bilder til "Til Blogg"? 7059122[/snapback] Tror ikke du blir skuffet om du kjøper den. Det er små feil, men disse regne jeg med å bli fort rettet i en oppgradering. 7060339[/snapback] Koster det noe å registrere på Blogger? jeg mente om det koster noe når man laster opp bildet til Blogger Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen som vet om butikker i Oslo-området som har denne inne? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen som vet om butikker i Oslo-området som har denne inne? 7067721[/snapback] Telecorner og Telelink burde ha dem inne, er du student kan du få 10% på mobiltelefoner hos Televcorner Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, nå har jeg bestilt min på cdon. Den ble sendt fra lageret på fredag 13.okt. Når jeg trykker på kollinummeret på ordrestatusen, kommer jeg til en svensk postside. Der fant den ingenting. Søkte deretter på den norske siden, og der var det heller ikke noe. Til dere som har bestilt fra cdon, hvor lang tid tok det før dere fikk den? Jeg begynner å bli bekymret. Fikk dessuten en ordrebekreftelse fra cdon at den burde være her iløpet av 2-3 dager. Med her mener jeg i Oslo. Noen som har no fornuftig svar på det? Jeg er mektig lei av min K750i Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, nå har jeg bestilt min på cdon. Den ble sendt fra lageret på fredag 13.okt. Når jeg trykker på kollinummeret på ordrestatusen, kommer jeg til en svensk postside. Der fant den ingenting. Søkte deretter på den norske siden, og der var det heller ikke noe. Til dere som har bestilt fra cdon, hvor lang tid tok det før dere fikk den? Jeg begynner å bli bekymret. Fikk dessuten en ordrebekreftelse fra cdon at den burde være her iløpet av 2-3 dager. Med her mener jeg i Oslo. Noen som har no fornuftig svar på det? Jeg er mektig lei av min K750i 7083637[/snapback] Om du ser et apr sider lengre bak i denne diskusjonen står svaret der. Men kan gjenta. Du må søke på posten.no men varen vil ikke komme opp før den befinner seg i Norge. Om den ble sendt på fredag vil jeg tro du kan prøve å søke på den på Posten Norge på onsdag eller torsdag. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Denne mobil blir perfekt for meg! Har ikke MP3 ( xD ), så den blir konge. Kameraet bryr jeg meg ikke noe mye om, men det ser bra nok ut. Har likevel et spørsmål: På bilder av den hvite utgaven i en test lyste hele plastikken opp under skjermen! Dette så grusomt ut! Er det gjort noe med dette? Lyser ikke hele greia opp, lenger? Synes nemelig den hvite så best ut! Den fikk også speil, og Walkman-logoen er av 24k gull! Eneste var det lyset under skjermen... Håper på svar! Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Denne mobil blir perfekt for meg! Har ikke MP3 ( xD ), så den blir konge. Kameraet bryr jeg meg ikke noe mye om, men det ser bra nok ut. Har likevel et spørsmål: På bilder av den hvite utgaven i en test lyste hele plastikken opp under skjermen! Dette så grusomt ut! Er det gjort noe med dette? Lyser ikke hele greia opp, lenger? Synes nemelig den hvite så best ut! Den fikk også speil, og Walkman-logoen er av 24k gull! Eneste var det lyset under skjermen... Håper på svar! 7092941[/snapback] Jeg venter også litt på denne, men den er vel vanskelig å oppdrive pr idag, tror du må vente nærmere jul. Mht plast og lys, den testen du refererer til brukte vel en pre model, så utseendet messig på de som kommer i salg er mye mer dempet (plasten er tykkere) og rolig. Så tror ikke det skal være noe problem når den hvite versjonen kommer for salg. Lenke til kommentar
cfsa2 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det flere enn meg som opplever slark og til tider trege menyer? Jeg opplever også at det noen ganger flimrer "svakere lys" nedover skjermen. Hele walkman-funksjonen er også ganske treg. Går litt tid før det reagerer med skifting av sang osv med andre ord. Telefonen har også en uvane med å slå seg av og etter en stund, så på igjen når den har lyst, virker det som. Veldig mye og pirke på her. Jeg har sendt mail til SE hvor jeg har påpekt de problemene nevnt over, pluss noen til. Venter nå bare på svar (vi vet alle at det tar ca 2 mnd får jeg får svar, men..). Vil påstå at min gamle W800i var og er mye bedre enn dette her, så hvis Sony Ericsson ikke kan fikse på alt dette, kommer jeg til å kreve pengene tilbake. Bedre med en litt eldre tlf som fungerer 100% og som ikke føles som en leke fra Lekeland, som kan knekke når som helst. Man betaler ikke 3700KR for et halvferdig produkt. :\ MEN det er mulig det kun er min utgave som er så dårlig. Er det noen av dere andre med W850i som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Min er ikke slik som du beskriverer, så jeg ville sendt den inn var jeg deg. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det flere enn meg som opplever slark og til tider trege menyer? Jeg opplever også at det noen ganger flimrer "svakere lys" nedover skjermen. Hele walkman-funksjonen er også ganske treg. Går litt tid før det reagerer med skifting av sang osv med andre ord. Telefonen har også en uvane med å slå seg av og etter en stund, så på igjen når den har lyst, virker det som. Veldig mye og pirke på her. Jeg har sendt mail til SE hvor jeg har påpekt de problemene nevnt over, pluss noen til. Venter nå bare på svar (vi vet alle at det tar ca 2 mnd får jeg får svar, men..). Vil påstå at min gamle W800i var og er mye bedre enn dette her, så hvis Sony Ericsson ikke kan fikse på alt dette, kommer jeg til å kreve pengene tilbake. Bedre med en litt eldre tlf som fungerer 100% og som ikke føles som en leke fra Lekeland, som kan knekke når som helst. Man betaler ikke 3700KR for et halvferdig produkt. :\ MEN det er mulig det kun er min utgave som er så dårlig. Er det noen av dere andre med W850i som har opplevd det samme? 7097438[/snapback] Jeg skal vedde på at du kun får en kort mail: "Hej, om din telefon går tregt kan det skyldes software. Dette kan du ladda ner från vår hemsida. Tack" Det er typisk SE-svar. Og om du truer med at du skal heve kjøpet osv så får du neppe noen godkjenning eller svar på d fra dem, det er jeg garantert du ikke får. Så SE har en jobb å gjøre på kundebehandlingen sin. Men hold oss oppdatert, så får jeg heller bli sjokkert om du skulle få oppklarende svar. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Min restarter også, innimellom. Skjedde vel mest i starten når den var helt ny. Kan ikke komme på sist det skjedde nå. Det med treghet, opplever jeg endast når jeg åpner den, fra svart skjerm til den begynner å lyse. Er kanskje en delay på 1 sekund eller noe. litt irritabelt men blir vel vant med det. Lenke til kommentar
basip Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå har jeg fått min telefon også, er storfornøyd! Merker foreløpig ikke noe til slark eller treghet. Eneste jeg vil sette fingen på er navigasjonstastene. Ikke heeelt fonøyd med disse enda, mener de er litt harde, men dette var jeg egentlig forberedt på. Ble veldig overrasket over hvor bra Track Id virker! Lenke til kommentar
cfsa2 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Slarken på telefonen er ikke enorm, men den beveger seg slik at det blir en sprekk på 1-2mm. Ganske irriterende, etter min mening. Når man skriver merker man også at delen med displayet "vipper" litt. Dette høres kanskje ikke så mye ut, men jeg tenker automatisk på noe dritt fra Brio hver gang jeg ser det. Altså lite bra. Ingen andre som har dette problemet/tendenser? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fikk mobilen inn i dag og må si jeg ble litt skuffet. Hadde trodd den ville virke mer "eksklusiv" ut enn den gjorde, men helt sikkert en suprt mobil som vil selge godt. Lenke til kommentar
Betabob Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan man kan klare å sette på tastelås uten å glide frem og tilbake? Altså at man setter på tastelåsen når man ikke har fremme selve tastaturet? Jeg regner med at når man kan låse opp uten å åpne, så kan må også låse med å åpne. -bb- Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Er det noen som vet hvordan man kan klare å sette på tastelås uten å glide frem og tilbake? Altså at man setter på tastelåsen når man ikke har fremme selve tastaturet? Jeg regner med at når man kan låse opp uten å åpne, så kan må også låse med å åpne. -bb- 7103169[/snapback] Lurer også på dette. De kan umulig ha vært så dumme å fortsatt må bruke * for å få opp tastelåsen. Så et klipp av telefonen, og der fikk brukeren et spørsmål om han ville sette på tastelås når han slidet telefonen igjen. Dette virker enda mer dummere. Men bare lurer, har noen den hvite versjonen og kan svare meg på om det lyser kraftig i plastikken under skjermen? Og hva mener dere med "slark"? Edit: Hmm. Denne videoen var positiv til lyset under skjermen på den hvite utgaven: Kunne fremdeles vært greit med en bekreftning. Dessverre sier videoer at tastelåsen har med å slide telefonen opp og ned... Dumt, ettersom det er kjekt å ikke måtte slide opp de gangene man ikke har bruk for nummer/tekst. Venter fremdeles på svar. Endret 19. oktober 2006 av Tobye Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan man kan klare å sette på tastelås uten å glide frem og tilbake? Altså at man setter på tastelåsen når man ikke har fremme selve tastaturet? Jeg regner med at når man kan låse opp uten å åpne, så kan må også låse med å åpne. -bb- 7103169[/snapback] Du trykker på AV/PÅ knappen, der kan du også velge stille-modus, og profiler Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan man kan klare å sette på tastelås uten å glide frem og tilbake? Altså at man setter på tastelåsen når man ikke har fremme selve tastaturet? Jeg regner med at når man kan låse opp uten å åpne, så kan må også låse med å åpne. -bb- 7103169[/snapback] Du trykker på AV/PÅ knappen, der kan du også velge stille-modus, og profiler 7105692[/snapback] Så du sier at man bruker AV/PÅ til å slå av eller på tastelåsen? Hva med slidingen, da? Blir teit å bli spurt om man vil ha den på hver gang man tar opp tastaturet... Av og til vil man bare ringe å slide opp tastaturet igjen. Lenke til kommentar
Betabob Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det var jo bedre enn å slide opp og igjen for å låse ;-) En annen ting, må man virkelig slå av telefonen og slå på for å gå til flymodus. På Nokia N80 kan man bare sette den direkte i flymodus, man trenger ikke slå den av. -bb- Lenke til kommentar
the little mermaid Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som vet om butikker i Oslo-området som har denne inne? 7067721[/snapback] Telecorner og Telelink burde ha dem inne, er du student kan du få 10% på mobiltelefoner hos Televcorner 7067772[/snapback] Er det noen som vet hvor mye mobilen koster på telecorner? Kommer ikke inn på nettsiden deres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå