Torjus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Espheims: Se øverst i på denne siden, under tittelen "Den store w850i tråden" så står det: Følg dette emnet. Trykk på den linken. Nok off-topic nå Lenke til kommentar
Espheims Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Espheims:Se øverst i på denne siden, under tittelen "Den store w850i tråden" så står det: Følg dette emnet. Trykk på den linken. Nok off-topic nå 6986487[/snapback] når jeg trykker der står det: Du har allerede abonnert på dette emnet/forumet. XXXxxxxyyhjkdlwdklkjbgfbwøl......sint snart ja!!! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Live pics av pakningen fra esato Lenke til kommentar
AnthraX89 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... Lenke til kommentar
Sverren Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Har lest om fler her som sliter med at det tar litt tid, men så plutselig er den her, er vel bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Har lest om fler her som sliter med at det tar litt tid, men så plutselig er den her, er vel bare å smøre seg med tålmodighet 6986716[/snapback] Du blir henvist til svenske posten hvor du ikke finner den. Men du kan gå på posten.no og søke og når den kommer til Norge kommer den opp i sporinga. Var selv bekymra, men idag så fant jeg den da den ankom Oslo i sporinga Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Skal ikke se bort ifra at du har den imårra eller onsdag! Mange ganger den pakkesporinga til cdon er litt "treig"! Men jeg kan ta feil Edit: Se posten over ja, hehe! Endret 2. oktober 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Min ble sendt nøyaktig samme dag, og i dag (tirsdag) så har den endelig dukket opp på Posten.no. Jeg har lett hver dag, og begynte å bli bekymret, men nå er den der! 03.10.06 07.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Edit: Det jeg skulle spørre om er om jeg kan hente den i dag, tro? Endret 3. oktober 2006 av tacomodo Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Min ble sendt nøyaktig samme dag, og i dag (tirsdag) så har den endelig dukket opp på Posten.no. Jeg har lett hver dag, og begynte å bli bekymret, men nå er den der! 03.10.06 07.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Edit: Det jeg skulle spørre om er om jeg kan hente den i dag, tro? 6988847[/snapback] Da får du den imorgen. Nå er den på hovedpostkontoret, så den må sorteres og sendes til ditt lokale postkontor. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Min ble sendt nøyaktig samme dag, og i dag (tirsdag) så har den endelig dukket opp på Posten.no. Jeg har lett hver dag, og begynte å bli bekymret, men nå er den der! 03.10.06 07.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Edit: Det jeg skulle spørre om er om jeg kan hente den i dag, tro? 6988847[/snapback] Da får du den imorgen. Nå er den på hovedpostkontoret, så den må sorteres og sendes til ditt lokale postkontor. 6988892[/snapback] Ikke sjans i dag assa? Jeg skal følge med på den sporingen uansett, og evt. ta meg fri fra jobb for å hente den kjapt! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Min ble sendt nøyaktig samme dag, og i dag (tirsdag) så har den endelig dukket opp på Posten.no. Jeg har lett hver dag, og begynte å bli bekymret, men nå er den der! 03.10.06 07.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Edit: Det jeg skulle spørre om er om jeg kan hente den i dag, tro? 6988847[/snapback] Da får du den imorgen. Nå er den på hovedpostkontoret, så den må sorteres og sendes til ditt lokale postkontor. 6988892[/snapback] Ikke sjans i dag assa? Jeg skal følge med på den sporingen uansett, og evt. ta meg fri fra jobb for å hente den kjapt! 6989027[/snapback] Nei det er nok heller tvilsomt. Min er på Stavangeromlastningen nå og må nok pent vente til imorgen tidlig. Du kan jo alltids ringe posten å høre, men tviler på det går - husk de driver og pakker og sorterer til alle bilene som skal rundt til de ulike postkontorene. Men du får bruke dagen idag til å si farvel til gamletelefonen, hehe Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bestilte min W850 fra CDON på torsdag. Fredag 29/9 ble den sendt. Har fått kolli nummer, men når jeg søker på det på posten kommer det ikke noe opp.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lurer på om pakka i det hele tatt er sendt... 6986582[/snapback] Min ble sendt nøyaktig samme dag, og i dag (tirsdag) så har den endelig dukket opp på Posten.no. Jeg har lett hver dag, og begynte å bli bekymret, men nå er den der! 03.10.06 07.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Edit: Det jeg skulle spørre om er om jeg kan hente den i dag, tro? 6988847[/snapback] Da får du den imorgen. Nå er den på hovedpostkontoret, så den må sorteres og sendes til ditt lokale postkontor. 6988892[/snapback] Ikke sjans i dag assa? Jeg skal følge med på den sporingen uansett, og evt. ta meg fri fra jobb for å hente den kjapt! 6989027[/snapback] Nei det er nok heller tvilsomt. Min er på Stavangeromlastningen nå og må nok pent vente til imorgen tidlig. Du kan jo alltids ringe posten å høre, men tviler på det går - husk de driver og pakker og sorterer til alle bilene som skal rundt til de ulike postkontorene. Men du får bruke dagen idag til å si farvel til gamletelefonen, hehe 6989104[/snapback] Ja... snufs... min gode gamle P900... snufs Skal bli godt å bli kvitt den, sammen med ipodden. Gedigen klump. Hei, er det en P900 i lomma di, eller er du bare glad for å se meg? Jeg lurer på om jeg skal bruke w850i til å filme at jeg knuser P900 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Min ble sendt nøyaktig samme dag, og i dag (tirsdag) så har den endelig dukket opp på Posten.no. Jeg har lett hver dag, og begynte å bli bekymret, men nå er den der! 03.10.06 07.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Edit: Det jeg skulle spørre om er om jeg kan hente den i dag, tro? 6988847[/snapback] Nope det er ikke mulig å hente den, ingen vet hvor pakken den er. Eneste de vet er at pakken er registret inn, men i hvilken kontainer den ligger i. Muligens den ligger i din lokal-sted kontainer, men det er ligger lissom ikke 2-5 pakker der, den kan det ligge opp mot 60-70 pakker, og kanskje er det flere kontainer. Den kommer imorgen Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg lurer på om jeg skal bruke w850i til å filme at jeg knuser P900 6989458[/snapback] Istedetfor at du knuser din P900, er du interessert i å selge meg den og ev iPod? Isåfall send meg en pm Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvordan kan mobilen sammenlignes med mp3 spillere mtp lydkvalitet? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har cdon fremdeles på lager? finner ingen status inne på cdon, men på på status på amobil sin oversikt så står det inn om 3 dager eller noe Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg lurer på om jeg skal bruke w850i til å filme at jeg knuser P900 6989458[/snapback] Istedetfor at du knuser din P900, er du interessert i å selge meg den og ev iPod? Isåfall send meg en pm 6989561[/snapback] hehehe jeg tror ikke du vil ha noen av de. P900 har blitt slik at når jeg tar telefonen eller prøver å ringe noen så har jeg bare summetone, mens de andre kan høre meg. iPodden er blitt slik at batteriet holder en hel halvtime når den er ladet fullt. Men, for all del, vil du fremdeles ha de så send MEG en pm Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) JEG FÅR IKKE BESTILT FRA CDON!? Prøver å bestille w850i fra cdon.com. Har registrert meg, går til kassen, fyller inn kortinformasjon, og trykker fullfør, så står det "din ordre behandles nå" i noen sekunder, før den lukker og jeg står akkurat på steg 2, kortinformasjon og Fullfør knappen. Prøver å finne noen mail det er mulig å kontakte men totalt umulig! kunderservice'n svarer de heller ikke på. 1 time siden jeg har sendt da men, men de vil tydeligvis ikke selge varene sine Noen som har hatt samme problem? Endret 3. oktober 2006 av JoaJoa Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den skal være ute i de fleste butikker nå, så hvis cdon ikke funker kan du jo bare ta en tur til nærmeste butikk Lenke til kommentar
Panic Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) JEG FÅR IKKE BESTILT FRA CDON!? Prøver å bestille w850i fra cdon.com. Har registrert meg, går til kassen, fyller inn kortinformasjon, og trykker fullfør, så står det "din ordre behandles nå" i noen sekunder, før den lukker og jeg står akkurat på steg 2, kortinformasjon og Fullfør knappen. Prøver å finne noen mail det er mulig å kontakte men totalt umulig! kunderservice'n svarer de heller ikke på. 1 time siden jeg har sendt da men, men de vil tydeligvis ikke selge varene sine Noen som har hatt samme problem? 6991324[/snapback] Det kan ta opp til et par dager før de svarer på kundeservice! Jeg har aldri hatt det problemet når jeg har bestilt derfra. Har fyllt inn kortinformasjon, "logga" inn på nettbank for å fullføre betalingen og fått ordrebekreftelsen med en gang opp på skjermen! Kan være noe problemer med kortet ditt! Endret 3. oktober 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå