Rakash Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei Hadde tenkt å kjøpe disse ram brikkene til PCen min. Så egentlig ikke noe feil med dem helt til jeg la merke til en liten detalj. CAS Latency: CL 5 CAS latencien var høyere en på noe annen rambrikke jeg har sett. Hvordan vil dette være i spill? Er det en annen rambrikke i samme prisklassen som er bedere(vil helst ha 800Mhz pga AM2)? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 på ddr2 er CAS latency dobblet i forhold til DDR1. Dvs. CAS5 på DDR2 tilsvarer CAS2.5 på DDR1... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! For DDR2 800 Mhz så er vel CAS Latency på 5 en normal verdi. Eneste mulighet du har da er vel et par av Corsair Twin2X 6400C4. Den har 4 i CAS Latency. Om det er avgjørende i spill - spiller ingen rolle. Mhz vil alltid vinne over timings. Så ja, de Geil-brikkene er kjempe gode! PS: De brikkene er ikke i prisguiden. Gi beskjed til moderatorene om det hvis du vil Hilsen meg. Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takk for svarene Det var egentlig alt jeg trengte å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå