Gå til innhold

er en Fortron Source Epsilon 700W bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bare legge til at viften på min Epsilon 600W bråket så mye at jeg byttet viften. Har hørt om flere som klager på støy fra viften fra Epsilon modellene. Så vet du det :)

6193824[/snapback]

ok takk for tipset ^^

Lenke til kommentar
er det noen som har erfaring med denne strømforsyninga? lurer på om den er god nok til å kjøre:

MSI K8N SLI-FI, nForce4 SLI, Socket-939

amd 4200+ X2,

XFX geforce 7900 gt,

seagate barracuda 320 GB,

og 2 GB ram...

6193723[/snapback]

ja, det poweret er anntagelig nok til å drive 3 slike maskiner ^^

lykke til, håper du tåler støy 0_o

Lenke til kommentar

støy?

140mm vifte?

mindre rpm, siden 140mm vifte mye luft press.

40mm vifte veldig mye rpm, veldig lite luft press=lyd.

så hvis en bruker en fotron på halvt, vifte spinner på halvt, samt lav rpm 1500rpm?

har det gjort det med vilje å sette i en bråke vifte?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Hvorfor noen ved sine fulle fem ønsker å kjøpe Epsilon når alternativer som Seasonic 500 og 600W er tilgjengelige i flerfoldige webshoper er en gåte for meg.

6219789[/snapback]

jeg bryr meg ikke det minste om støy ^^ en kompis av meg har en pc som alle sier bråker no jæ***. når han hadde den med på LAN sovnet jeg rett vedsiden av den når han hadde alle viftene på fult :p

Lenke til kommentar
Skal bare legge til at viften på min Epsilon 600W bråket så mye at jeg byttet viften. Har hørt om flere som klager på støy fra viften fra Epsilon modellene. Så vet du det :)

6193824[/snapback]

Hvilken vifte byttet du den med, og hvordan koblet du den til?

Lenke til kommentar

6193824[/snapback]

Hvilken vifte byttet du den med, og hvordan koblet du den til?

6231945[/snapback]

Jeg brukte en vifte som fulgte med et kabinett jeg kjøpte. Den er helt lydløs. Jeg flyttet over den kontakten som sto på viften inni PSU'en til den nye viften. Fungerer som en drøm. Nå har jeg både en kraftig og lydløs PSU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...