KingCome Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei!! Jeg har tenkt å bruke pc'n min til å ta opp musikkvideoer fra digital tuner, som jeg så kan brenne som vcd og se på dvd spilleren min når jeg har lyst... :smile: Noen som har erfaring med dette. Lurer på hva slags kobling jeg må ha, skal jeg bruke scart, eller svideo pluggen. Og hva slags sowftware til pc'en trenger jeg. Har et geforce 4 4400 kort egentlig, som det ikke er video inn på, men tenkte å prøve det gamle geforce (1) deluxe kortet mitt, der jeg har video inn. Har en samsung 9500 tuner. På forhånd takk for hjelpen. :smile: Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det kommer jo litt an på hvilken type video-in du har på kortet; SVHS eller composit. Har du SVHS inngang på kortet, så gir dette best kvalitet. Har du bare composit inngang, så er det enklest å bruke SCART til composit overgang. Siden kortet har video-in, så følger det vel med software? Oppdatert software finner du ofte på hjemmesiden til kortprodusenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå