Leasch Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Skal ha møte på onsdag den 31.05.06 altså neste uke. Lurer på om noen vet hva skal de snakkem ed meg om? Og på hvilken måte skal jeg forberede meg best? Klær - slips og sånn? Og hva skal jeg si for at de skal like meg? SKal jeg være morsom, sur, snakke mye, annen forslag? Mvh. Takk for alle svar! ps. Jeg bare må få lærlingplass der.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis du skal på intervju, så bør du kle deg vanlig pent. Ikke slips, bare representabelt. Ta på deg rene, strøkne klær. Du skal bare være deg selv og utvise normal folkeskikk. Vis interesse, være oppvakt, still gjerne litt spørsmål - men lytt også til det de sier, ikke avbryt dem når de snakker. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis du skal på intervju, så bør du kle deg vanlig pent. Ikke slips, bare representabelt. Ta på deg rene, strøkne klær. Du skal bare være deg selv og utvise normal folkeskikk. Vis interesse, være oppvakt, still gjerne litt spørsmål - men lytt også til det de sier, ikke avbryt dem når de snakker. 6199846[/snapback] Takk for det! Skal prøv å gjør min beste. Faen, akkurat på onsdag vi har forberedelsesdag til eksamen..Men intervju er viktigere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vær ærlig, er punkt nummer en. Vær frampå, et fast handtrykk når du møter dem er alltid hyggelig. IKKE være redd, de skal ikke skade deg uansett. Kle deg som om du skulle på en bursdag, finere, men ikke for fint. De kan kanskje komme til å stille deg spørsmål om negative sider om deg selv, du bør tenke ut dette på forhånd. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 var nylig på intervju for en kveldsjobb, dei spurte om dei negative sidene mine, dei spurte kva dei 3 negative tinga kjæresten min ville tatt fram om meg. og så fekk eg eit ark der det stod, familie, venner, fritid, jobb utdanning. så sa dei: du har 8 minutter, fortell.. hehe.. gikk fint:P var et åpent intervju, vi kom på bølgelengde med engang, var faktisk vanvittig morro var 70 som var på intervju..og eg fikk jobb =) (har tidligere 3 års erfaring med nesten identisk og jobb, og fra fleire tidligere jobber, så det lønner seg å ha hatt kveldsjobber) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå