FraXinuS Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hver gang jeg bruker [ CODE ] i ett inlegg så klikker det når jeg legger til svaret eller forhåndsviser. Jeg denne meldingen: En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info. Feilen som oppstod var: Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Postdata lagret! Den følgende posten har blitt lagret. I noen tilfeller, vil nettleserens tilbake-knapp tømme feltene som resulterer i tap av ulagret materiale. Du kan velge all teksten under og kopiere den før du trykker tilbakeknappen. Postdata lagret! Også må jeg kopiere det jeg skrev og oppdatere siden og lime det inn på nytt, da funker det, men det klikker alltid første gangen jeg prøver. Tror det er bare når jeg bruker [ CODE ]. Det skjedde når jeg la inn dette innlegget også. Jeg bruker Opera. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Dette skjer i hos meg også med Opera, både i 9beta og 8.51. Skjer også med dette innlegget: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6206057 Har ikke sett buggen før i går. (Ikke fungerer det å klikke på innleggs-link tingen i Opera heller) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan melde om det samme problemet hos meg óg. Opera 9beta2 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Her tester jeg litt Om det ikke funker i et betaprogram er noe vi ikke gjør noe med i det hele. Det er ikke vi som skal ha informasjon om det i så tilfelle. Kontakt Opera, det er de som utvikler Opera nettleseren. Og ja, det fungerer helt fint her i den siste lanserte versjonen dems som ikke er beta programvare. A version of an application that is made available prior to the official release for the purposes of testing. Endret 30. mai 2006 av Ueland Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Her tester jeg litt Om det ikke funker i et betaprogram er noe vi ikke gjør noe med i det hele. Det er ikke vi som skal ha informasjon om det i så tilfelle. Kontakt Opera, det er de som utvikler Opera nettleseren. Og ja, det fungerer helt fint her i den siste lanserte versjonen dems som ikke er beta programvare. A version of an application that is made available prior to the official release for the purposes of testing. 6210284[/snapback] Det er nå slik i Opera 8.51 hos meg også. Det kom bare sånn uten videre også i går, uten at jeg har installert noe nytt. Dere har vel ikke forandret på noe i det siste? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Får den samme feilmeldinga i IE6. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Vi endrer titt og ofte på noe, men merkelig nok funker det fint for meg, skal undersøke litt og se hva som foregår. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser ut til å være i orden igjen nå Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Og nå fungerte det ikke... (IE6). Diskusjon.no kjører vel ikke på flere front-ends? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Nei vi kjører ikke forumet fra flere frontendts, dette innlegget er forøvrig skrevet i internet explorer bbcode-test Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har dette problemet dukket opp hos flere? Hvis ikke må jeg nesten anslå at det er et lokalt problem hos bruker inntil noe som tilsier at det er et problem hos oss dukker opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Ueland: Jeg postet dette i går, er nok ikke et lokalt problem. Endret 26. juli 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Menne Ueland, vi har jo før hatt et aldri så lite *kremt* problem med deg og din bruk av tidlige Opera 8-versjoner Kan det kanskje hende at samme problemet gjelder her? EDIT: Problemet ser ut til å intreffe kun når KODE-knappen fra formateringslinjene brukes, ikke når [ code ] skrives manuelt inn i innlegget. Endret 26. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Problemet ser ut til å intreffe kun når KODE-knappen fra formateringslinjene brukes, ikke når [ code ] skrives manuelt inn i innlegget.Jeg er rimelig sikker på å ha opplevd problemet når jeg manuelt skriver inn Endret 26. juli 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Funker da fint dette Opera 9.0, build 8501 Det var da manuelt. Endret 26. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har egentlig hatt det problemet en stund, var visst ikke bare interneten min tydeligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Här sitter jag och bumpar en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg