Blib Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har akkurat kjøpt med Logitech Z-560 og Audigy kort. Prøver å se film med surround, men de to bakre høytalerene funker ikke. Hvordan kan jeg skru de på? Jeg bruker PowerDVD som min spiller, og har gått in på Audio der og satt det til TrueSurroundTH eller noe... HJELP! :sad: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Du må velge 5.1 speakers i både Creative Surround Mixer og PowerDVD. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Okay.. Jeg har et 4.1 annlegg, men hvor kan jeg velge dette i PowerDVD? Jeg fant ingen mulighet for dette. Og hva er dette Creative Surround Mixer? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Har akkurat dobbeltsjekka ledninger og koblinger. Men så finner jeg herll ikke dette Mixer greiene. Hvor finnes det? Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jaja.. Hvis du har 4.1 så må du jo selvfølgelig velge 4.1 og ikke 5.1 som jeg sa. :smile: Under configuration->sound på PowerDVD så kan du velge det antall høytalere som passer deg. når det gjelder Creative Surround Mixer, så finner du den her; Start Menyen->Programs/All Programs->Creative->Soundblaster Audigy/Audigy->Creative Surround Mixer. Velbekomme! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Denne "mixer" greia du refererer til ligger i kontrollpanelet, eller startmenyen->programmer->creative->sound blaster audigy->"Creative Surround Mixer". Klikk på speakers og skjekk at 5.1 er valgt + dekoding av ac3 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Okay. Har fått til lyd. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå