jherland Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Rapperen 50 Cent, Annie Lennox og Green Dayhar stukket av med de gjeve priser hvor amerikanske artister hedrer sine kompanjonger. Les mer Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ahh! Nice, det fortjener han, uansett hva folk sier! Han lager sykt bra musikk! og han produserer som ingen annen artist kan klare! Geniærklert! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hahaha, dette er noe av det dummeste jeg har lest. :!: Tekstene til 50 Cent er ca like dype som ordspillene på Honeycorn-pakken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Aww nigga don't tripI'll kill ya if you fuck with my grip I won't hesitate to let off a clip Så fortjent, så fortjent Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Vel det er meningene deres. Mye av tekstene hanns er bra, og de sangene hvor de ikke er det, er som oftest beaten god og det er meningen man skal danse til det.. Og sist jeg sjekka sto ikke folk på en klubb og hørte etter teksten i sangen de hørte på.. Oh PS: Det er strengt tatt ikke meningen at vi her i Norge skal kjenne oss så mye igjen i tekstene hans! Endret 28. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Vel det er meningene deres. Mye av tekstene hanns er bra, og de sangene hvor de ikke er det, er som oftest beaten god og det er meningen man skal danse til det.. Og sist jeg sjekka sto ikke folk på en klubb og hørte etter teksten i sangen de hørte på.. 6194569[/snapback] Haha, huff.. Beklager, men "beaten er god og det er meningen at man skal danse til det" tror jeg vitterlig ikke var en av kriteriene som lå til grunn for å bli kåret til "årets låtskriver". Denne prisen var nok kjøpt og betalt ja. PS! Signaturen din er herlig ironisk. Endret 28. mai 2006 av transistorbass Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) kanskje, kanskje ikke, man vet aldri. men synes fortsatt at det ikke er å legge under teppe at han skriver mye bra.. *edit* Mange skrivefeil.. Endret 28. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hadde de derimot gitt prisen til Roger Waters eller kanskje Gilmour (for sin nye CD), kunne jeg skjønt det, men (som tidligere nevnt i tråden) er tekstene til 50 Cent ikke noe dypere enn en sølepytt, og da blir det plutselig veldig suspekt. Og jo, teksten er i mange tilfeller mye viktigere enn at "beaten er god". Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Beste låtskriver? Vet ikke helt om man skal le eller gråte over dette... Hvis jeg skulle nominert noen for 2006, tror jeg det måtte blitt Jenny Lewis. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 kanskje, kanskje ikke, man vet aldri. men synes fortsatt at det ikke er å legge under teppe at han skriver mye bra.. 6194976[/snapback] All a nigga really need is a lil bit, not a lot baby girl just a lil bit.. we can head to the crib in a lil bit.. I can show you how I live in a lil bit, I wanna unbutton your pants just a lil bit, take 'em off pull em down just a lil bit, get to kissin' and touchin' a lil bit... get to lickin', a lil bit... Virker som den godeste 50 cent (hva for et kallenavn er det egentlig? Hva om jeg skulle kalt meg selv for 10 kroner eller noe lignende?) sliter med litt av hvert etter alle skyteepisodene. Metallplaten i hodeskallen har vel ødelagt ordforådet? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Metallplaten i hodeskallen har vel ødelagt ordforådet? hmm.gif Hæhæhæ, det er vel kanskje ikke noe å tvile på en gang? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dårlig artikkel. Hva er navnet på kåringen? Sikkert en ubetydelig avstemming. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Vel det er meningene deres. No shit, Sherlock? 50 Cent årets låtskriver? Har ikke kårerne klart å dra huet ut av Topp 20-lista? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva for en kåring var dette? Jeg kunne nevnt artister i fleng som skriver bedre tekster enn 50 Cent. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Han har en del gode tekster fra før han ble liste-pop, men selv disse er ikke i nærheten av å fortjene noen "årets låtskriver"-pris. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Han har en del gode tekster fra før han ble liste-pop, men selv disse er ikke i nærheten av å fortjene noen "årets låtskriver"-pris. 6213597[/snapback] Så sant, så sant... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg skjønner absolut hva dere mener her, men dere må huske på at han skrev in da club på 10 min. Og det ble den hiten det ble. Best friend skrev han når han var 8 år. Og nå vet jeg hva dere svarer: Som om det å skrive en tekst på 10 min viser kvalitet.. Nei kanskje ikke, men han vet hva folk hav vil ha, og dette er en meget viktig faktor for å ha suksess! Personlig synes jeg at Isolasjon & scarecrow med ord til de uverdige er årets tekst! OH ps: Sikker på at han ikke vant årets låtskriver i Hip Hop sjangeren? Endret 31. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) In Da Club ble ikke en hit på grunn av teksten, det var beaten og måten sangen var bygd opp på, som alle hitsanger. Edit: Det hadde definitivt ikke gjort noe bedre om det bare var i hip hop-sjangeren, om det var det du mente. Endret 31. mai 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 huff gir meg nå jeg hehe.. å diskutere musikk er helt umulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg