Pepsi Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Var innom butikken å skulle kjøpe meg en bæreveske til min laptop. Pris 900,-. Da sa jeg nei takk, og gikk. Noen som vet hvor jeg kan få tak i gode, men rimelige bærevesker til laptop? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Du finner endel vesker hos bla. Komplett i forskjellige prisklasser. Hører mange anbefaler Umates... Lenke til kommentar
wobber Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Clas Ohlson selger faktisk laptop vesker... Har ikke prøvd de, men billig i alle fall. Gi tilbakemelding hvis de er bra er du grei (",) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Den laptopveska som er som en ryggsekk som Claser'n selger, er veldig bra. Kjøpte en sånn til madammen, hun pakker det full av pc. bøker og alt mulig, og den holder godt sammen. Pen å se på er den også. Annbefales, og til en lattelig lav pris også. Lenke til kommentar
wobber Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Takk for info Hvor mye polstring er det i den veska da? Skum i bunnen i tilfelle du setter veska litt uforsiktig i fra deg? (",) Lenke til kommentar
gungne Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har en kjær og solid Haglöfs-sekk som jeg ikke kommer til å bytte ut når jeg får maskinen. Jeg kommer til å kjøpe noe slitesterkt stoff, godt med skumgummi, samt to metallplater (en foran og en bak) og sy metallplatene mellom skumgummien som kommer til å gå rundt i hele "posen". Må bare overtale muttern til å gjøre dette. Også snøring i toppen, så er jeg i mål! - man gir da ikke slipp på en Haglöf, kan skjønne! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Den har ca. 7-8 mm fast skum i hele det rommet pc'en ligger i. Ville ikke ha KASTET den fra meg, men hvem gjør nå det med laptoppen sin uansett? Lenke til kommentar
Mobil Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ser dere diskuterer sekker med skumløsninger i bunnen. Dette har ingen funksjon da den bærbare vil få det direkte støtet på seg hver gang. For å få optimal beskyttelse av den bærbare er det bare en ting som funker....Stiv ramme og elastisk oppheng.(Les Umates) Det som ødelegger disk og skjerm er det daglige transporten av den DVS hver gang du setter den fra deg. Og skulle du være uheldig å miste den vil du absolutt ikke ha noen form for sidebeskyttelse i en Hagløfs eller Clas Olsson sekk. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Nå har jeg gått til anskaffelse av en Targus bæreveske som jeg kjøpte gjennom Ide-Data. Kjempe bra veske, og en rimelig pris. :smile: Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Clas Ohlson laptop sekken er litt snau i reim lengda ellers er den veldig bra..hadde sånn under hele skolegangen ved næringsakademiet :smile: Tror Telehuset har flere nylon laptop breefere til høvelig pris hadde sånn også og de var veldig robuste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå