Gå til innhold

Flashing av N80 til siste versjon Firmware!

Anbefalte innlegg

DISCLAIMER: Tar selvfølgelig ikke ansvar for noe som helst i følgende link!

Jeg har just nu flashet min Nokia N80 til siste Firmware(FW) versjon, og det gikk smertefritt!

Telefonen viser nå:

V 3.0617.0.6

03-05-2006

RM-92

Nokia N80 (3)

Det du trenger å vite når du henter FW filene du trenger er at du trenger den største fila (*.FPSX), og den som heter *.V03.

*.V03 er den skandinaviske "språkfilen".

Ellers er det bare å følge guiden HER.

Der står alt du trenger å vite, VÆR NØYE! Der finnes også en link til et støtteforum om emnet.

Lykke til!

Endret av jimster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så denne i går. Vet ikke helt om jeg skal ta sjangsen. Leverer jeg den til Nokia er jeg jo garantert at det virker, men bruker jeg denne metoden kan ting gå galt. På den annen side slipper jeg å vente så lenge på å få telefonen tilbake og jeg har lest at de aller aller fleste har fått det til uten problemer.

Foresten var det 3.0617.0.1 du hadde før du oppdaterte?

Lenke til kommentar
Jeg så denne i går. Vet ikke helt om jeg skal ta sjangsen. Leverer jeg den til Nokia er jeg jo garantert at det virker, men bruker jeg denne metoden kan ting gå galt. På den annen side slipper jeg å vente så lenge på å få telefonen tilbake og jeg har lest at de aller aller fleste har fått det til uten problemer.

Foresten var det 3.0617.0.1 du hadde før du oppdaterte?

6194795[/snapback]

Jeg hadde den versjonen 3.0614....

Ang flashing så kan man jo tenke slik...hvordan tror du dem på vekstedet gjør det?

Det gikk iallefall helt fint uten noe tull. Jeg valgte å gjøre det sjøl da jeg så flrer som hadde gjort det uten problemer.

Lenke til kommentar

Dem bruker samme programmene og samme firmwaren iallefall. Poenget er at det virker.

Når det er sagt så er det helt håpløst av nokia at de ikke legger opp til at man kan gjøre dette sjøl. Det må da ikke være vanskeligere enn det er på Windows Mobile telefonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...