Gå til innhold

Nytt ekstrautstyr fra SE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel nå er det mulig at ad2p-profilen har spesielle krav men jeg har hatt signal mellom min mobil og en usb bluetooth-dongle gjennom en lettvegg så jeg vet rett og slett ikke...

6495364[/snapback]

Og lyden (musikk, ikke telefoni) virket perfekt?

Lenke til kommentar

vel, nå var dette rein seriell-forbindelse (ikke ad2p) men den ble opprettholdt...

kan også ha noe med at usbdelene var merket for 100 meter rekkevidde (mest sansynlig fri sikt). men selv en mobil skal som oftest ha 10 meters rekkevidde (igjen sansynligvis fri sikt).

hrmf, skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å lånt samme oppsett som holtemann har så vi kunne fått sammenlignet opplevelser skikkelig.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Enpunkts er Ds970'en kun kobla til telefonen. Flerpunkts kan du streame musikk fra andre enheter samtidig, i tillegg til å ha telefonen koplet til. Jeg kommer ikke til å benytte meg i flerpunkts uansett, jeg trenger den bare tilkoplet telefonen.

Lenke til kommentar
Enpunkts er Ds970'en kun kobla til telefonen. Flerpunkts kan du streame musikk fra andre enheter samtidig, i tillegg til å ha telefonen koplet til. Jeg kommer ikke til å benytte meg i flerpunkts uansett, jeg trenger den bare tilkoplet telefonen.

6511880[/snapback]

Og det virker 100% nå? Hvordan gjorde du for å fikse det? Bare switcha mellom flerpunt og enpunkt?

Lenke til kommentar

Er det noen her som har problemer med telefonsamtaler i headsettet?

Jeg hører meg selv noe til de grader og dermed blir det veldig vannskelig og få med seg hva den i den andre enden sier :hmm:

+ er det noen som har sett noe på problemet at sang tittel ikke kommer opp i displayet?

Takker

Lenke til kommentar
er det noen som har sett noe på problemet at sang tittel ikke kommer opp i displayet?

6521050[/snapback]

Har lest at dette er bare tilfelle på K800i. Det virker ved feks

PC til DS970

Tror det vil bli fikset i en firmware oppdatering som jeg regner med er rett rundt hjørnet :)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...