Gå til innhold

Nytt ekstrautstyr fra SE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har den selv. Samme lyd i de som i HPM-70, kanskje hakket dårligere med tanke på at det er trådløst. Synes det er bedre lyd med mine Plantronics Pulsar hodetelefoner som også støtter A2DP. Batteritiden har jeg ikke rukket å danne meg noen mening om.

Lenke til kommentar
hadde vært hyggelig om dem kunne vært litt mer tydligere å si at enheten musikken ligger på må støtte AD2P profilen for bluetooth

6345863[/snapback]

Veldig sant. Sjekket SE i UK og det er akkurat den samme teksten der (bortsett fra på engelsk :p ) så det er ikke dårlig oversettelse som er problemet.

mine Plantronics Pulsar

6347148[/snapback]

Bruker du dette mot en mobiltelefon? Har sett etter et lukket headsett med BT v2.0 og A2DP, men ikke funnet et jeg er fornøyd med ennå. Plusser og minuser? Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
hadde vært hyggelig om dem kunne vært litt mer tydligere å si at enheten musikken ligger på må støtte AD2P profilen for bluetooth

6345863[/snapback]

Veldig sant. Sjekket SE i UK og det er akkurat den samme teksten der (bortsett fra på engelsk :p ) så det er ikke dårlig oversettelse som er problemet.

6347224[/snapback]

når jeg tenker etter så minner dette meg om visse diskusjoner som har vært over på minidisc.org hver gang en ny enhet fra sony blir anonsert. skulle ikke forundre meg om det er samme markedsføringsavelingen som har skrevet dem :hmm:

er til tider forundret over hvor lite informativ tekstene som kommer fra slike avdelinger kan være, og hvor mange store ord dem klarer å bruke i samme slengen. er vel det som kalles å bygge luftslott...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Hvilken lader er det som er med?

6360887[/snapback]

Den ser ut som de nye SE-laderene, bortsett fra at det kun er 1 ladedings som stikker ut, istedet for 2 stykker på telefonkontakten. Og så er det med instruksjonsbok og en liten svart plasteske som man kan ha enheten i om man reiser eller ikke skal bruke den. :cool:

Lenke til kommentar
Den ser ut som de nye SE-laderene, bortsett fra at det kun er 1 ladedings som stikker ut, istedet for 2 stykker på telefonkontakten. Og så er det med instruksjonsbok og en liten svart plasteske som man kan ha enheten i om man reiser eller ikke skal bruke den.  :cool:

6361056[/snapback]

Kan du ta et bilde ala det under "Maskinvare" i Amobils tester? :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har også fått denne nå, og er MEGET fornøyd. Om ønsket kan jeg ta et bilde av laderen senere i kveld. Dette er handsfree/musikk-settet jeg har ventet på. En god kombinasjon med min K800

OG, til tross for at det er kun 1 ladekontakt-pinne på laderen, kan vanlige, nye SE-ladere også benyttes. Genialt.

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar
Har vært det noen ganger, ja.. Er det fri sikt er det ingen problemer

6465625[/snapback]

Noen ganger? Skjer det av og til eller hvert sekund e.l?

Vurderer å kjøpe det headsettet, men jeg kommer jo alltid til å ha mobilen i lomma når jeg bruker det så det hadde jo vært veldig teit hvis ikke det virker som det skal. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...