pxK Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jah, nå lure jeg på om man kan få en svart Oppgave linje uten å bruke StyleXP eller andre slike program. Helst uten å switche til sånn gammel støgg windows Har dårøig erfaring av StyleXP, ender alltid opp med Reinstall av windows osv. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jah, nå lure jeg på om man kan få en svart Oppgave linje uten å bruke StyleXP eller andre slike program. Helst uten å switche til sånn gammel støgg windows Har dårøig erfaring av StyleXP, ender alltid opp med Reinstall av windows osv. 6192943[/snapback] Dette skulle gjøre susen...instaler denne så kan du finne themes på nettet. Endrer en dll fil slik at du kan bruke 3. parts themes til windows uxtheme.zip Endret 28. mai 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) begge eller bare en? Takker. Har du noen linker hvor jeg finner themes? prøvede google men fant bare sånne tillegg program som f.eks Stylexp. Endret 28. mai 2006 av PoG Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ThemeXP Er jo en stor windows styling database prøv der:P Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 begge eller bare en? Takker. Har du noen linker hvor jeg finner themes? prøvede google men fant bare sånne tillegg program som f.eks Stylexp. 6193063[/snapback] Aner ikke trodde eg lastet oppp en fil... hmm dette var rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå