Alandris Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Heisann. Problemet startet her om dagen da jeg startet datan, jeg fikk streker over hele skjermen under oppstartet. Rett etter boot screenen, restartet windows. Jeg prøver et par ganger til men det samme skjer. Jeg formaterer men får strekene under oppstarten igjen, men når jeg kommer inn i windows har jeg ikke strekene over skjermen lenger. Så prøver jeg og innstalere skjermkort driveren, men det som skjer er at Pc'n restartet under instalasjonen. Jeg har prøvd mange forskjellige drivere men jeg får den samme feilen med alle. Skjermkortet er ikke klokket. Spec : -Thermaltake Silent strømforsyning 560W -AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz BOXED -POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB AGP Retail -Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR -Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 Er det noen som vet hva jeg kan eventuelt prøve? Takker for alle svar! Mvh. Freddy Endret 28. mai 2006 av Alandris Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 1: når dette skjer i biosen er det ikke window$ sin feil 2: Det kan ha vært for høy temperatur sist du brukte maskina. Sjekk om kjølingen på skjermkortet fungerer Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Kjølern fungere helt fint. Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Har fått bekreftet at skjermkortet er ødelagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå