SumSar Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har alltid vært facinert av fotografering, og hatt lyst til å prøve meg på det. Så her er et bilde jeg har tatt. Bildet er dessverre tatt med en Sony Ericsson W800i, da det var alt jeg hadde for hånden når jeg tok bildet.(var ute å jogget) Synes selv fargene er litt blasse(pga. dårlig kamera) og jeg irriterer meg litt over at horrisonten ikke ble rett. Ellers hadde jeg satt veldig pris på litt konstruktiv kritikk fra folk som vet hva de snakker om. EDIT: ser nå at man ser antydninger til piksler på fjellet, mot lyset. Endret 28. mai 2006 av SumSar Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg synst det var Fint jeg veldig fint med skyene som reflekterer sol lyset bak fjellet. men var en del støy på bildet men det var tross alt tatt med mobil kamerae! så vart det litt skievt som du selv nevnte men dette skal vel gå greit å rette på i et redigeringsprogram konklusjon : veldig bra Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takk for hurtig svar(klokka er tross alt tre på natten) og for kritikken. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Slik ser biletet ditt ut med retta horisont og auka kontrast. Morsomt at kurvane i biletet ditt liknar øya! Hehe. Elles er biletet ganske keitt, men om det er ditt fyrste er det flott. Det finst mykje slikt, og det er ikkje stort spanande. Det kunne ha vore noko om du hadde hatt eit godt kamera; då hadde det fungert godt som utprenta bilete på veggen. Men, akk, SOVA! Endret 28. mai 2006 av Velmont Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Takk Velmont. Likte det bedre med økt kontrast. Og ikke minst med rett horrisont. Endret 28. mai 2006 av SumSar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Mht at det er mobil bilde, så var det veldig bra tatt. Fine farger og kontraster fra fjellene. alt i alt, bra bilde kast 4-5 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takk til deg også for svar. Hvis noen har noe mer å påpeke så vær så snill å gjør det, på godt og vondt. Jeg er her for å lære. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 utrolig fint bilde, det eneste er at det er vel litt vanelig? Kunne nesten vært med i windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå