cyberPanda Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Håper jeg ikke kommer opp i tysk muntlig :S 6214458[/snapback] i second that Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Snakket med eksamensansvarlig på skolen idag vedrørende det med oppgavenummer. Prøvene ble sendt umiddelbart etter at tiden var over. Så man kunne ikke endre sa de. Dessuten så sa han : "Håp på en snill sensor du! Hvis han er misfornøyd med teksten din, så kan det være at han smører på og trekker deg enda mer for å ha glemt oppgavenummeret" Så får håpe teksten min blir bra.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg skrev oppgave 6, og var så utrolig fornøyd inntil jeg leste sensorveiledningen... Der stod det at man skulle trekke fram problemstillinger allerede i gjengivelsen av språkhistorien?!!? Det har jeg gjort i MEGET liten grad. Skal jeg mislykkes nå også? Jeg har jo en veldig bra drøftingsdel etterpå da, håper det trekker opp. Skrev 7 sider forresten. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Tok oppgave en, skrev seks sider. Tror det gikk ganske bra. Har engelskeksamen i morgen EDIT: Skolen vår hadde ikke eksamen i nynorsk i går, vi har hatt den for flere måneder siden. Fikk fire Endret 1. juni 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tok oppgave en, skrev seks sider. Tror det gikk ganske bra. Har engelskeksamen i morgen EDIT: Skolen vår hadde ikke eksamen i nynorsk i går, vi har hatt den for flere måneder siden. Fikk fire 6221240[/snapback] Fire er ikke dårlig i nynorsk. Tro meg... Lenke til kommentar
yeey Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Eg hadde vært mer enn fornøyd med 4 på nynorskeksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå