tormoddf Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har heller aldri fått noen mail om fornying. Kun velkomstmailen (som dermed også bekrefter at epostadressen er riktig), og mail hver gang jeg har kjøpt "Microsoft points". Det går heller ikke an å fjerne kredittkortet gjennom billing-siden lenger. Det må erstattes av et nytt hvis du skal fjerne det. Jeg ringte dog nettopp inn og fikk kontoen konvertert til Silver. Det var ikke noe problem. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har heller aldri fått noen mail om fornying. Kun velkomstmailen (som dermed også bekrefter at epostadressen er riktig), og mail hver gang jeg har kjøpt "Microsoft points". Det går heller ikke an å fjerne kredittkortet gjennom billing-siden lenger. Det må erstattes av et nytt hvis du skal fjerne det. Jeg ringte dog nettopp inn og fikk kontoen konvertert til Silver. Det var ikke noe problem. 6209922[/snapback] Helt klart et system M$ burde gjøre mere brukervennligt. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har heller aldri fått noen mail om fornying. Kun velkomstmailen (som dermed også bekrefter at epostadressen er riktig), og mail hver gang jeg har kjøpt "Microsoft points". Det går heller ikke an å fjerne kredittkortet gjennom billing-siden lenger. Det må erstattes av et nytt hvis du skal fjerne det. Jeg ringte dog nettopp inn og fikk kontoen konvertert til Silver. Det var ikke noe problem. 6209922[/snapback] Helt klart et system M$ burde gjøre mere brukervennligt. 6214951[/snapback] Helt enig. Men tror nok de gjør dette helt bevisst. Det funket nesten på meg, jeg hadde ikke giddet å ringe inn, hvis ikke jeg hadde vært såpass prinsippfast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå