Thor. Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tema: Hvilken instillinger burde jeg ha i BF2 Trådstarter: ja se i profilen min jeg har ikke nok til max kraft så jeg må priortere... vet ikke helt hva som krever mest og hva jeg burde ha på low , medium , high... så noen rettledinger så ville jeg blitt glad Person 1: Du såpass bra lydkort at du kan kjøre på høgast innstilling. Person 2: Ja, det er ikke noe vits med godt skjermkort og cpu og sånt piss. Har du et godt lydkort kan du kjøre alt på full guffe! Det sier Creative og mamma! siden person 1 brukte ironi (etter det jeg skjønner) så skal dere få link Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hey, jeg sa det! Edit: Jada, hva annet kan man finne på en sen nattekveld. BTW: Her snakker vi the speed of sound. Endret 28. mai 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Overalt på forumet du Pingen på lyden er sikkert lav Endret 28. mai 2006 av Thor. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Men lydkort har faktisk litt å si på ytelsen også Men det var _litt_ overdrevet i de inleggene Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Eh... Creativs nye lydkort har faktiske in del å sei i bf2. Er jo støtta for det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå