Gå til innhold

Modde en Xbox 360

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Tenkte å modifisere litt på min Xbox 360 da den hvitfargen gikk jeg lei av da 486 ankom markedet på 80-tallet. Så tenkte bare å høre om det var noen ideer ang. dette?

Jeg tenkte kanskje å gå for enten en sterk rød-farge eller en fin blå-farge hadde vært orginalt. En grønnfarge vet jeg ikke noe om, men er bare å komme med forslag evt. bilder :)

Et spørsmål til. Ang. diverse typer lakk. Jeg tenkte å lakke kontrolleren i samme farge som konsollen. Men så tenker jeg på hvordan den da blir å holde med denne fargen. Er det noen spesiell type lakk jeg bør se etter når det gjelder dette slik at kontrolleren ikke blir helt j*velige å holde?

Takker på forhånd for alle svar og bilder ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen GTA fan :p Så det er ingen sjanse jeg tar den fargekombinasjonen.

Men kom over guide på hvordan å endre lysfargen i front på konsollen og kontrolleren. Har drevet litt med loddebolten så tenkte kanskje å prøve dette. Tror jeg skal gå for en blå finish og så bytte ut de grønne lysene i front med blåe leds. Og kanskje gått for den orginale face platen "Hot Rod".

hotrod.jpg

Og så fortsatt den blå finishen ut hele maskinen.

Eller så kan jeg jo prøve å gå for enfarget blåfarge med et motiv eller liknende på. Tenkte iallefall på å lakkere kontrollerene i samme fargen og kanskje også endre lyset i kontrolleren til blått også. Slik at jeg får en fin finish overall.

Lenke til kommentar

Lå litt å tenkte i går og fant ut at jeg vil ha litt rødt og blått på konsollen. Ikke bare en farge. Så tenkte enten å ha en todelt farge på selve konsollen eller har blått, så et par hvite små striper og så en feit rød en i midten. Tenkte å ha denne "stripa" gående vertikalt over fronten, over, under og bak. Og litt assymmetrisk slik at det blir flere farger i start-knappen på maskina. Slik at 2 av lysa i ringen blir blå og de resterende tre blir rød :) Om det hadde funket. Skal få opp noen skisser i løpet av dagene slik at det blir lettere å forstå :)

EDIT:

Noen som har noen tips på hvor man kan få kjøpt noe lakk? Var en tur på Clas Ohlsson og Torshov, men fant ikke helt blå-fargen jeg var ute etter. Noen tips?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...