CaZpeR Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tenkte å modifisere litt på min Xbox 360 da den hvitfargen gikk jeg lei av da 486 ankom markedet på 80-tallet. Så tenkte bare å høre om det var noen ideer ang. dette? Jeg tenkte kanskje å gå for enten en sterk rød-farge eller en fin blå-farge hadde vært orginalt. En grønnfarge vet jeg ikke noe om, men er bare å komme med forslag evt. bilder Et spørsmål til. Ang. diverse typer lakk. Jeg tenkte å lakke kontrolleren i samme farge som konsollen. Men så tenker jeg på hvordan den da blir å holde med denne fargen. Er det noen spesiell type lakk jeg bør se etter når det gjelder dette slik at kontrolleren ikke blir helt j*velige å holde? Takker på forhånd for alle svar og bilder Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ooooooooooh hva med en vice city look? rosa og lys blå? Lekte litt med tanken og gjøre det med xboxen min! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Er ingen GTA fan Så det er ingen sjanse jeg tar den fargekombinasjonen. Men kom over guide på hvordan å endre lysfargen i front på konsollen og kontrolleren. Har drevet litt med loddebolten så tenkte kanskje å prøve dette. Tror jeg skal gå for en blå finish og så bytte ut de grønne lysene i front med blåe leds. Og kanskje gått for den orginale face platen "Hot Rod". Og så fortsatt den blå finishen ut hele maskinen. Eller så kan jeg jo prøve å gå for enfarget blåfarge med et motiv eller liknende på. Tenkte iallefall på å lakkere kontrollerene i samme fargen og kanskje også endre lyset i kontrolleren til blått også. Slik at jeg får en fin finish overall. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Lå litt å tenkte i går og fant ut at jeg vil ha litt rødt og blått på konsollen. Ikke bare en farge. Så tenkte enten å ha en todelt farge på selve konsollen eller har blått, så et par hvite små striper og så en feit rød en i midten. Tenkte å ha denne "stripa" gående vertikalt over fronten, over, under og bak. Og litt assymmetrisk slik at det blir flere farger i start-knappen på maskina. Slik at 2 av lysa i ringen blir blå og de resterende tre blir rød Om det hadde funket. Skal få opp noen skisser i løpet av dagene slik at det blir lettere å forstå EDIT: Noen som har noen tips på hvor man kan få kjøpt noe lakk? Var en tur på Clas Ohlsson og Torshov, men fant ikke helt blå-fargen jeg var ute etter. Noen tips? Endret 30. mai 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå